Ik heb een tijdje geleden een cb50 gekocht om de voorvork te verplaatsen naar mij SS. Maar toen ik hem eindelijk in de schuur had staan dacht ik:"Leuk als ie toch nog even gaat lopen." Bij die vent waar ik hem kocht ging ie wel aan, maar viel ie uit omdat er te weinig benzine in zou zitten. Ik dus thuis braaf benzine in de tank doen, aankikken, shoke uit, aankikken.. niks.
Laat ik hem een dagje staan en toch maar weer even proberen aan te kikken. gaat ie zo maar aan, maar vlat ie na een paar seconden weer uit. daarna weer aanproberen te kikken, weer niks.
Elke keer als ik hem dus een tijdje laat staan en dan aan probeer te krijgen gaat ie aan maar valt ie na een paar seconden weer uit. Als ik hem dan vervolgens aanren gebeurd er ook niks. Wat kan hier het probleem zijn?
Cb50 doet raar
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:41
- Bezit: BMW R1100GS
- Locatie: Nijmegen
Welke carb is het?
bij een PC07a (althans, van die weet ik het) zit aan de zijkant een messing pijpje, de vlotterbakontluchting. Bij mijn carb was die verstopt. Met en tangetje heb ik dat pijpje eruit getrokken en voila, hij deed het.
Ik heb natuurlijk eerst geprobeerd met doorblazen en een ijzerdraadje, maar geen van beide kreeg het geklaard. (er leek een propje in te zitten)
bij een PC07a (althans, van die weet ik het) zit aan de zijkant een messing pijpje, de vlotterbakontluchting. Bij mijn carb was die verstopt. Met en tangetje heb ik dat pijpje eruit getrokken en voila, hij deed het.
Ik heb natuurlijk eerst geprobeerd met doorblazen en een ijzerdraadje, maar geen van beide kreeg het geklaard. (er leek een propje in te zitten)
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~
MU!
MU!