c50 kopen, alle vragen die ik heb staan hier

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

roow schreef:
Marinus84 schreef:
niek is ik schreef:
Marinus84 schreef:
Kippenverver schreef:Misschien dat de meningen mbt het imitatie rijden een beetje omgedraaid zijn?
Nee, juist niet.
Alleen hier op het forum misschien, iemand wil een ss50 ruilen voor mijn pbr :P

Die lui zijn niet goed.

Als het nou een Cee was in goede staat..
stel je komt niet van je pbr af, gewoon die ss inruilen (is ook erg leuk hoor) die is namelijk wel van af te komen....
ja, maar die is veel minder waard...
Volgens mij is een SS veel meer waard dan een C50?
als hij natuurlijk wel loopt/rijdt enzo :lol:
Ligt eraan als het een ragbak 1ste klas is en je hebt een mooie c50 :roll:

BasC50
4T-MSB regular
Berichten: 347
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:48
Locatie: 't twentsche land.

Bericht door BasC50 »

goede staat C en goede staat SS
dus laten we zeggen mijn C50 en die oude SS van LJV(die ken ik nog van de foto, dus deze als voorbeeld)
is er wel 'n verschil in waarde
ik denk 1000E en 1200E
marktplaatswaarde

bij SS moet je vooral kjiken naar imi-gehalte, als spatborden enzo
bij C ook wel, maar dan minder, maar denk bijvoorbeeld aan de buddybekleding.
Afbeelding

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

Die SS ligt sowieso helemaal uit elkaar...

Kwam nog een leuk filmpje tegen van een Cee, die dingen zijn echt onverwoestbaar.
http://youtube.com/watch?v=tOyCn66p1VQ

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

BasC50 schreef:goede staat C en goede staat SS
dus laten we zeggen mijn C50 en die oude SS van LJV(die ken ik nog van de foto, dus deze als voorbeeld)
is er wel 'n verschil in waarde
ik denk 1000E en 1200E
marktplaatswaarde

bij SS moet je vooral kjiken naar imi-gehalte, als spatborden enzo
bij C ook wel, maar dan minder, maar denk bijvoorbeeld aan de buddybekleding.
Als je even bij een dealer gaat kijken krijg je een redelijke indruk van de prijsverschillen lijkt me.

Daan
4T-MSB regular
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:54
Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA
Locatie: Utrecht

Bericht door Daan »

nielspbr schreef:
Daan schreef:voor degenen die nog willen lachen en huilen:
http://picasaweb.google.nl/

u bent gewaarschuwd! doe er je voordeel mee.
Al die nt ctjes en littcubjes waar je niets mee mag en daar krijg je een kenteken op :shock:
ja mooi he?
deze cee rijdt nu weer vrolijk rond hoor. wees niet bang.
zo'n beetje alles is vervangen, behalve het framenummer, snap ie hem?
Laatst gewijzigd door Daan op 03 okt 2011 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Net pindakaas gegeten dus.

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

Daan schreef:
nielspbr schreef:
Daan schreef:voor degenen die nog willen lachen en huilen:
http://picasaweb.google.nl/daan.henkens ... EenRodeCee

u bent gewaarschuwd! doe er je voordeel mee.
Al die nt ctjes en littcubjes waar je niets mee mag en daar krijg je een kenteken op :shock:
ja mooi he?
deze cee rijdt nu weer vrolijk rond hoor. wees niet bang.
zo'n beetje alles is vervangen, behalve het framenummer, snap ie hem?
owhhhhhhhh foei!

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

Zo, de PBR is verkocht, THE HUNT IS ON, ik ga een c50 zoeken.

Helaas is de cee die ik van marktplaats wou plukken net verkocht, dus tijd om te wachten voor een andere.

Vraag:
Kan je een Belgische c50 ook in Nederland invoeren met zo'n gelijkvormigheidsattest? Zag namelijk een leuke staan op marktplaats.

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 664
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Bericht door fs1tom »

goeie tips staan hier in, heb het helemaal doorgelezen, wel handig omdat ik ook aan het kijken ben naar een 4-takt, en een C50 lijkt me ook wel interessant :P
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

fs1tom schreef:goeie tips staan hier in, heb het helemaal doorgelezen, wel handig omdat ik ook aan het kijken ben naar een 4-takt, en een C50 lijkt me ook wel interessant :P
als je maar niet die ene koopt die ik wil!

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 664
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Bericht door fs1tom »

Ik zoek er een met nederlands kenteken, en zo te zien is jou budget wat groter als de mijne :P ik ben niet specifiek opzoek naar een C50, maar gewoon naar een viertakt, zolang het eigenlijk maar geen stoterstangen iets is
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

fs1tom schreef:Ik zoek er een met nederlands kenteken, en zo te zien is jou budget wat groter als de mijne :P ik ben niet specifiek opzoek naar een C50, maar gewoon naar een viertakt, zolang het eigenlijk maar geen stoterstangen iets is
ja, was een stoterstang nou, nooit begrepen...

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 664
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Bericht door fs1tom »

Zo'n C320 machine. Daar zit een ander blok onder, met stoterstangen ipv OHC
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Re: re

Bericht door Marinus84 »

Eric schreef:
Marinus84 schreef:
fs1tom schreef:Ik zoek er een met nederlands kenteken, en zo te zien is jou budget wat groter als de mijne :P ik ben niet specifiek opzoek naar een C50, maar gewoon naar een viertakt, zolang het eigenlijk maar geen stoterstangen iets is
ja, was een stoterstang nou, nooit begrepen...
Zoals jouw blokje worden de kleppen via de tuimelaars en de nokkenas open gedrukt. De nok word weer aangedreven door een ketting die aan je krukas zit.
Bij een stoterstangen zit de nokkenas onder in het blok en die duwt tegen 2 stokjes die dan de tuimelaars in de kop induwen.
dus kortom is een stoterstang minder onderhoudsgevoelig?

Plaats reactie