maat carb bij 70 cc

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

met 14 voor gereden, top ligt wel wat hoger maar blijf erbij dat de carb niet geschikt is voor 70cc. ( als je m zonder kijken van een 50cc afplukt)

Denniss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:16
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Denniss »

aardbei64 schreef:met 14 voor gereden, top ligt wel wat hoger maar blijf erbij dat de carb niet geschikt is voor 70cc. ( als je m zonder kijken van een 50cc afplukt)
lijkt me logisch drol :? je moet hem natuurlijk wel eerst afstellen. ga dat nou maar doen, dan kun je ons daarna vertellen hoe heerlijk het rijdt :wink:

DJ Pierre
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 101
Lid geworden op: 22 feb 2007 13:06

Bericht door DJ Pierre »

70cc met 50 kop en een 16mm loopt als een trein. Wel goed afstellen natuurlijk. Ik haal met m'n dax met een 17 tands voor en orgineel achter 75 op de hondateller. Misschien niet heel hard, wel een super mooie loop.
Mopetting is a crime

aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

Denniss schreef:
aardbei64 schreef:met 14 voor gereden, top ligt wel wat hoger maar blijf erbij dat de carb niet geschikt is voor 70cc. ( als je m zonder kijken van een 50cc afplukt)
lijkt me logisch drol :? je moet hem natuurlijk wel eerst afstellen. ga dat nou maar doen, dan kun je ons daarna vertellen hoe heerlijk het rijdt :wink:
pardon... meneer drol is t dan altijd nog...

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Knap om dat bergop te halen. Zeker met die bochten.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Dilu

Bericht door Dilu »

op 4-stroke bike center hebben ze het over 22 mm carbs voor 70 cc.
terweil hier ergens staat dat 18 het beste is. hoe zit dat.
want ik ga er nu wss 70cc op zetten. maar dan wil ik als dat beter loopt wel een grotere carb (zit nu 17) op me 50cc.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

NIX schreef:Knap om dat bergop te halen. Zeker met die bochten.
Mijn cee haalde ook altijd extreme snelheden als ik uit Wageningen richting Grebbeberg reed. Weet niet wat dat is.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie