als iedereen zijn oude olie nou in de berm aftapt.... kunnen we over 100j weer olie boren in nederland 8)jos123 schreef:prima, boeken tot er geen peut meer in de grond zit.nitelife schreef:oude banken mogen sinds 01-01-07 niet meer worden ingezet....
veel koppel , lage top
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 788
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
ik heb hier nog 4 liter gebruikte olie staan. zal het voor je in de sloot gooien tom. voor het goede doel.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Zo'n verlatende ontsteking is dan automatisch begrensd op 7500 toeren heb ik eens iemand horen zeggen? Maar in combinatie met een 70cc clinder en 50kop moet dat best wel vooruit willen.. En er komt een heel mooi geluid uit je uitlaat, want hoe hoger je toerental hoe lelijker het geluid. (vind ik.)irmin schreef:15 mm carb is al te groot.Kippenverver schreef:IK heb er zelf ook al eens aan zitten denken, en volgens mij is dit de beste oplossing:
70cc clinider, 50cc kop, originele verlatende ontsteking, 12/15mm carbje.
Zoniet, dan hoor ik het graag, lijkt mij ook wel tof om te realiseren.
12 is voldoende want dan trek je met 70cc ook al 70 km/u met een vastgezet vliegwiel.
Die verlatende ontsteking is misschien wel een idee. en dan een lekkere tandwielverhouding, bv 12-44 ofzo. Dan trek je als een speer weg, maar je top ligt laag. En dankzij de verlatende ontsteking kom je niet achterlijk hoog in de toeren.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 28 jan 2007 16:16
- Locatie: Hoevelaken
met een goed uitlaat blijft het geluid ook mooi op hoge toeren hoorKippenverver schreef:Zo'n verlatende ontsteking is dan automatisch begrensd op 7500 toeren heb ik eens iemand horen zeggen? Maar in combinatie met een 70cc clinder en 50kop moet dat best wel vooruit willen.. En er komt een heel mooi geluid uit je uitlaat, want hoe hoger je toerental hoe lelijker het geluid. (vind ik.)irmin schreef:15 mm carb is al te groot.Kippenverver schreef:IK heb er zelf ook al eens aan zitten denken, en volgens mij is dit de beste oplossing:
70cc clinider, 50cc kop, originele verlatende ontsteking, 12/15mm carbje.
Zoniet, dan hoor ik het graag, lijkt mij ook wel tof om te realiseren.
12 is voldoende want dan trek je met 70cc ook al 70 km/u met een vastgezet vliegwiel.
Die verlatende ontsteking is misschien wel een idee. en dan een lekkere tandwielverhouding, bv 12-44 ofzo. Dan trek je als een speer weg, maar je top ligt laag. En dankzij de verlatende ontsteking kom je niet achterlijk hoog in de toeren.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.