Blok splitsen -> moervast
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
- Bezit: CT70 motodax
- Locatie: Utrecht
koppelingscarter is een makkie! weer even je koppelingsheveltje er in zetten. vervolgens die inknijpen. dan drukt het carter zich vanzelf los aangezien die minder vast zit dan de sterkte van je koppelingsveren.
middencarters komen later wel. zorg eerst maar dat je de hele reut achter je koppelingscarter demonteerd.
groeten
middencarters komen later wel. zorg eerst maar dat je de hele reut achter je koppelingscarter demonteerd.
groeten
Olie heb ik al uit mijn blok laten lopen, of zit daar nog apart olie ergens in vast..?Let er op als het koppelingscarter los er komt er een berg olie uit komt. Ik denk dat je toch wat harder moet tikken...
En ik heb hem dan toch uiteindelijk los. Na het advies 'pak een grotere hamer' en wat frustratie dat ik moest fietsen naar school is het eindelijk gelukt. Kan wel echt zien dat die pakkingen bijna lijm ofzo waren geworden, heel bizar.
Ik laat het topic nog ff open, misschien dat ik nog andere vragen heb
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
De kracht die je moet zetten voor die moer? Ik heb even mijn steppenbalk eronder geschroef en het geheel in de bankschroef gehangen, zo gedaan
Nou is het klaar om gekotterd te worden, maar nu moet ik nog een mooi opzetstukje vinden, alles wat ik vond was 50mm max terwijl ik een gat van 55mm nodig heb.. En met een dremelfreesje, dat vertrouw ik nou net niet.. Iemand ideeën?
Nou is het klaar om gekotterd te worden, maar nu moet ik nog een mooi opzetstukje vinden, alles wat ik vond was 50mm max terwijl ik een gat van 55mm nodig heb.. En met een dremelfreesje, dat vertrouw ik nou net niet.. Iemand ideeën?
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 28 jan 2007 08:58
- Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
- Locatie: amsterdam
bij de gamma/praxis?? 1 schuurrondje halen, is om ronde gaten in hout e.d. groter te maken, zijn allemaal losse lamellen die op een rondje geplakt zijn, en die met een ijzer staafje in je boormachine past.
de gene die je moet hebben past met moeite in het gat , maar schijnt prima te werken.(heb ik van horen zeggen van johannes 4sbc)
edit: net te laat
de gene die je moet hebben past met moeite in het gat , maar schijnt prima te werken.(heb ik van horen zeggen van johannes 4sbc)
edit: net te laat
Laatst gewijzigd door toerieteller op 11 sep 2007 21:36, 2 keer totaal gewijzigd.
cdi for life!
ik ook, maar die is dus maar tot 50mm.. Kan je dat bestellen? Heeft eigenlijk wel haast. Niemand hier in de buurt iets liggen?maar nu moet ik nog een mooi opzetstukje vinden, alles wat ik vond was 50mm max terwijl ik een gat van 55mm nodig heb
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
Yes is gelukt. Heb van Carel van dit board 2 lamellenschijfjes gekregen, en was binnen 10 min klaar. Cilinder past perfect, nou carters nog schoonmaken en alles weer in elkaar, want de combo olieprut en aluslijpsel in mijn blok vertrouw ik niet.
Ik maak nog een foto van het geheel als het in elkaar zit
Ik maak nog een foto van het geheel als het in elkaar zit
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 28 jan 2007 08:58
- Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
- Locatie: amsterdam