motorsport uitlaat verbuigen

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Geert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:34
Locatie: erp (veghel)

Bericht door Geert »

ik heb dit topic al een paar keer aangekeken maar ik moet het even kwijt waarom wil je een motosport buigen als je een schijn naar boven gebogen kan kopen?

http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... ucts_id=58
John Deere DAX
Afbeelding

snelwyn
4T-MSB regular
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:01
Bezit: Honda TT c50
Locatie: De Bilt

Bericht door snelwyn »

arnold-d schreef:
rap4stroke schreef:
snelwyn schreef:of je koopt een echte uitlaat in plaats van een motor sport...
of je steekt het weinige geld wat je hebt liever in iets anders dan in een full over carbon takegawa faddybike titanium soundcontrol onzin uitlaat van enkele honderden euro's.
inderdaad.

niet iedereen heeft geld over voor een uitlaat van 500euro.
en zonde van het geld vind ik, liever iets tot max 130,
of een motosport :)




Maar het beste is vullen met wit zand, goed heet stoken, en dan buigen.
(uitlaat tussen de werkbank?)
Een uitlaat die mooier en beter is dan een motor sport is echt 500 euro.. Ik heb een Over alu oval gehad en die zijn tweedehand rond de 130 en dat is zo veel beter dan een motorspot ding te gaan verbuigen..
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:

rap4stroke
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 mei 2008 11:44
Locatie: Dee'mtuhr

Bericht door rap4stroke »

snelwyn schreef:
arnold-d schreef:
rap4stroke schreef:
snelwyn schreef:of je koopt een echte uitlaat in plaats van een motor sport...
of je steekt het weinige geld wat je hebt liever in iets anders dan in een full over carbon takegawa faddybike titanium soundcontrol onzin uitlaat van enkele honderden euro's.
inderdaad.

niet iedereen heeft geld over voor een uitlaat van 500euro.
en zonde van het geld vind ik, liever iets tot max 130,
of een motosport :)




Maar het beste is vullen met wit zand, goed heet stoken, en dan buigen.
(uitlaat tussen de werkbank?)
Een uitlaat die mooier en beter is dan een motor sport is echt 500 euro.. Ik heb een Over alu oval gehad en die zijn tweedehand rond de 130 en dat is zo veel beter dan een motorspot ding te gaan verbuigen..
even een kort rekensommetje ( om het voor mezelf duidelijk te hebben ) imitatie motorsport, 60 euro, verbuigen, 0 euro.. 2ehands over uitlaat, 130 euro, kom ik uit op 70 euro meer dan de motorsport. 70 euro... hmmm 2 weken boodschappen, maand a 2 benzine... 2 maanden voer voor de hond. Doe mij die motorsport maar! 8)
Hé sjonnie! je scooter staat in de fik!
Afbeelding

snelwyn
4T-MSB regular
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:01
Bezit: Honda TT c50
Locatie: De Bilt

Bericht door snelwyn »

kijk het is wat je zelf belangrijk vind, als je een hoop herry wil voldoet een motorsport prima, en als je iets wil dat mooi oogt en ook nog is een mooie sound geeft dan moet je even iets verder in de buidel tasten, alleen wil bijna iedereen hier iets moois voor weinig geld/gratis en dat is er helaas niet zo veel..
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:

snelwyn
4T-MSB regular
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:01
Bezit: Honda TT c50
Locatie: De Bilt

Bericht door snelwyn »

kijk het is wat je zelf belangrijk vind, als je een hoop herry wil voldoet een motorsport prima, en als je iets wil dat mooi oogt en ook nog is een mooie sound geeft dan moet je even iets verder in de buidel tasten, alleen wil bijna iedereen hier iets moois voor weinig geld/gratis en dat is er helaas niet zo veel..
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:

Plaats reactie