Honda c70 Vering

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
FelixDonk
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2021 09:33
Bezit: Honda C70

Re: Honda c70 Vering

Bericht door FelixDonk »

lil schreef: 03 apr 2021 11:40
FelixDonk schreef: 03 apr 2021 09:35
lil schreef: 28 mar 2021 05:28 probeer imgur https://imgur.com/upload maar kijk uit met persoonlijke info zoals kentekenplaten, want alles wat je daar upload blijft voor eeuwig en altijd op het internet. registratie is niet nodig

leftclick na uploaden op de foto en kies 'view image', copieer die link en plaats die in je bericht hier binnen img tags. (dit is 'img' binnen rechte haakjes, je link, en afgesloten met '/img' binnen rechte haakjes. ik kan dat niet in dit bericht laten zien omdat dan mijn voorbeeld ook gezien word als tag, en dan zie je alleen maar het woord 'afbeelding' en niet de tags)
'img'https://i.imgur.com/FUQXh0I.jpg/img'

Bedankt! haha ik lijk wel een digibeet.. maar bij deze dan de foto...
nee zo;

Afbeelding

rechte haakjes zitten rechts van de p op het toetsenbord, die moesten in plaats van die ''
heb je anders een rij knoppen boven textinvoerscherm zitten? dan kan je kijken of de knop afbeelding toevoegen helpt, als het goed is zet die de tags al voor je, alleen bij mij werkt het niet


goed, die zit scheef ja. heeft ie ook speling de andere kant op? of is die stand vast? en ook als je de wielmoer los hebt? is het wiel zelf nog recht?

het wiel zelf is wel recht ja.. er zit wel wat speling in, maar hij heeft toch voorkeur om naar links te zakken

Gebruikersavatar
lil
4T-MSB zombie
Berichten: 2006
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Honda c70 Vering

Bericht door lil »

ok, bij speling is het eerder de busjes, maar anders zijn die schommelarmpjes verbogen
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Plaats reactie