Terugvuur
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5187
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Uh, ik hoor ze niet, heb fatsoenlijke compressie..
Misschien als ik morgen op tijd thuis ben even de valstroom van mn zus erop beunen.
Misschien als ik morgen op tijd thuis ben even de valstroom van mn zus erop beunen.
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Kan morgen even een gare DH eronder beunen. T is een C70Z pijp, originele. Die is in elk geval niet geknepen.
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Vandaag wat in een krat zitten zoeken bij een maat. Net van twee gare valstroompjes een goede gemaakt
morgen nog ff nieuw rubbertje voor de benzinekraan scoren en dan kunnen we deze proberen! Of t gaat werken laten we aan de weergoden over !
![Smile :)](./images/smilies/apple_icon_e_smile.png)
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Uitgebreid gevlakt want hij stond zo krom als n banaan. Nu als ik m op de isolator zet staat ie slechts op t rubberen ringetje, t zal wel goed zijn dus ![Smile :)](./images/smilies/apple_icon_e_smile.png)
![Smile :)](./images/smilies/apple_icon_e_smile.png)
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Verdorie!!!1!
Valstroom en originele DH van mn zus doen beide niks veranderen...
Ontsteking? Wat kan dit veroorzaken daarin? De bobijn? De afstelling?
Nokje dus ook prima op tijd. Verder zitten er weinig dingen aan toch om zo'n ding normaal rijdend te krijgen??
Valstroom en originele DH van mn zus doen beide niks veranderen...
Ontsteking? Wat kan dit veroorzaken daarin? De bobijn? De afstelling?
Nokje dus ook prima op tijd. Verder zitten er weinig dingen aan toch om zo'n ding normaal rijdend te krijgen??
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Hmmm, vonken tussen de puntjes, daar was wat mee toch?
Kan dit t zijn, dat de gare condensator het toerental simpelweg niet kan bijhouden?
Waar stak ik een externe ookalweer? Gewoon tussen de zwarte draad?
Kan dit t zijn, dat de gare condensator het toerental simpelweg niet kan bijhouden?
Waar stak ik een externe ookalweer? Gewoon tussen de zwarte draad?
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
Re: Terugvuur
KAn. De oude wel even loskoppelen.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Ja?
Maar dan moet je alsnog aan t solderen, alle 3 de draden zitten daarop. Waarom zou je dan nog extern monteren?![Smile :)](./images/smilies/apple_icon_e_smile.png)
Maar dan moet je alsnog aan t solderen, alle 3 de draden zitten daarop. Waarom zou je dan nog extern monteren?
![Smile :)](./images/smilies/apple_icon_e_smile.png)
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
Re: Terugvuur
Wat bedoel je nou? Je wilt toch ergens anders een condensator plaatsen? Dan moet je wel de draden van de huidige even loshalen en doortrekken. Waar die andere komt moet je dan helemaal zelf weten. Als je geen in in solderen hebt, kan je er een van een Puch pakken. Die hebben een moertje bovenop.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Waarom de condensator loshalen? Is een kapotte condensator een aardpunt dan? Dan zou hij helemaal niet moeten lopen toch?
Je kan dat niet oplossen door gewoon een extra condensator in de lijn te plaatsen?
Je kan dat niet oplossen door gewoon een extra condensator in de lijn te plaatsen?
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
Re: Terugvuur
Condensator maakt ook gewoon massa en de oude kan/moet je laten zitten voor het viltje. Nogmaals: De draden zou ik gewoon loshalen, verlengen en aan je andere condensator monteren. Maar je moet het natuurlijk ook gewoon zelf weten.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!