Help!!! met spoed advies gevraagd...

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
SingaBernd
4T-MSB addict
Berichten: 804
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:10
Bezit: Honda SS50 en C50
Locatie: Odijk

Bericht door SingaBernd »

lijkt me niet echt goed..

blijf wel je olie checken! niet dat je straks een vastlopertje krijgt o.i.d


kijk eens wat het effect is als je je kleppen even stelt , 1 goede carburateur erop zet, met alle pakkingen goed en goed afsteld..

Steve55
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 161
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:13

Bericht door Steve55 »

SingaBernd schreef:lijkt me niet echt goed..

blijf wel je olie checken! niet dat je straks een vastlopertje krijgt o.i.d


kijk eens wat het effect is als je je kleppen even stelt , 1 goede carburateur erop zet, met alle pakkingen goed en goed afsteld..
vastloper??? Dat ding loopt niet meer dan stationair :(

kleppen zijn niet krom, Cilinder en zuiger zijn goed, en dat met carb enz.. allang geprobeerd..

Echt was mn zuiger wel een beetje vettig..
De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt

Steve55
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 161
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:13

Bericht door Steve55 »

nou ben er ook achter gekomen dat na 2 minuten lopen de Cdi unit war wordt... Maar alleen links boven in :?

En zo af en toe geeft het blok een inwendige tik... maar daar zit geen regelmaat in......
De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt

Tuinslet©
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 189
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:58

Bericht door Tuinslet© »

Waar heb je dat blok vandaan gehaald steven?
Dit account is niet meer in gebruik!!

Steve55
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 161
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:13

Bericht door Steve55 »

ciao, die cm1007 uit Limburg... Die is nu vertrokken naar Java om een restaurant op te zetten... Maar ik heb met dit blok onder zijn astrea gereden..
De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Re: re

Bericht door arthur »

Eric schreef:Verhelp die lek bij je ontsteking. Die olie koekt aan op je vliegwiel en dat geeft ook storingen.
Slippend achterwiel zonder de koppeling in te drukken en dan een verdraaiend vliegwiel??? De bak zal het denk ik eerder begeven. En nogmaals het vliegwiel word niet vastgehouden door dat stomme spietje. Anders zou je ook geen trekker nog hebben. Als je hem goed vast hebt gezet en alles is nog gewoon goed is dan gaat hij echt geen kant op.
Ik snap ook wel dat het niet vastgehouden wordt door het spietje. De kracht die er dan op het vliegewiel komt te staan is genoeg om hem over de vliegewieltap te laten glijden. Het enige wat dan in de weg staat is dat slappe spietje. Deze is daarom ook zo doormidden. Je vliegewiel verdraaid eerder dan dat je bak breekt hoor.


groeten

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Bericht door nitelife »

maar steve hoe staat die ermee, kop eraf gehaald en getest op lekke kleppen?
TWD for life!

Plaats reactie