lijkt me niet echt goed..
blijf wel je olie checken! niet dat je straks een vastlopertje krijgt o.i.d
kijk eens wat het effect is als je je kleppen even stelt , 1 goede carburateur erop zet, met alle pakkingen goed en goed afsteld..
Help!!! met spoed advies gevraagd...
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:10
- Bezit: Honda SS50 en C50
- Locatie: Odijk
vastloper??? Dat ding loopt niet meer dan stationairSingaBernd schreef:lijkt me niet echt goed..
blijf wel je olie checken! niet dat je straks een vastlopertje krijgt o.i.d
kijk eens wat het effect is als je je kleppen even stelt , 1 goede carburateur erop zet, met alle pakkingen goed en goed afsteld..
![Sad :(](./images/smilies/apple_icon_e_sad.png)
kleppen zijn niet krom, Cilinder en zuiger zijn goed, en dat met carb enz.. allang geprobeerd..
Echt was mn zuiger wel een beetje vettig..
De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
- Bezit: CT70 motodax
- Locatie: Utrecht
Re: re
Ik snap ook wel dat het niet vastgehouden wordt door het spietje. De kracht die er dan op het vliegewiel komt te staan is genoeg om hem over de vliegewieltap te laten glijden. Het enige wat dan in de weg staat is dat slappe spietje. Deze is daarom ook zo doormidden. Je vliegewiel verdraaid eerder dan dat je bak breekt hoor.Eric schreef:Verhelp die lek bij je ontsteking. Die olie koekt aan op je vliegwiel en dat geeft ook storingen.
Slippend achterwiel zonder de koppeling in te drukken en dan een verdraaiend vliegwiel??? De bak zal het denk ik eerder begeven. En nogmaals het vliegwiel word niet vastgehouden door dat stomme spietje. Anders zou je ook geen trekker nog hebben. Als je hem goed vast hebt gezet en alles is nog gewoon goed is dan gaat hij echt geen kant op.
groeten