VVV CDI unit's
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 26 feb 2008 19:25
- Locatie: Den Hoorn, ZH
Ook dat punt is hetzelfde natuurlijk. Wat natuurlijk zo langzamerhand erg leuk is, dat een aantal zich afvraagt hoe alles in elkaar steekt met vervroeging op een stationair vliegwiel. Ik geloof dat we in de afgelopen dagen in ieder geval hebben vastgesteld dat de nummers op vliegwielen en de lengte van de strip weinig met elkaar te maken hebben, evenals de stand de de strip ten opzichte van het bovenste dode punt van de zuiger.
We kunnen natuurlijk ook heel kort gaan: de CDI regelt alles aan vervroeging. De lengte van de strip op je vliegwiel zorgt er alleen voor, dat je op hogere toerentallen nog voldoende contact hebt.
We kunnen natuurlijk ook heel kort gaan: de CDI regelt alles aan vervroeging. De lengte van de strip op je vliegwiel zorgt er alleen voor, dat je op hogere toerentallen nog voldoende contact hebt.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1517
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Locatie: Doorwerth
- Contacteer:
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1517
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Locatie: Doorwerth
- Contacteer:
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 26 feb 2008 19:25
- Locatie: Den Hoorn, ZH
Daarvoor hebben een paar Duitsers het volgende bedacht...
http://www.honda-dax.de/b9chiptuning.html
Het enige probleem is, dat er niet bij staat hoelang de strip standaard is. En daarom heb ik zojuist maar een mailtje gestuurd om hen dit te vragen.
http://www.honda-dax.de/b9chiptuning.html
Het enige probleem is, dat er niet bij staat hoelang de strip standaard is. En daarom heb ik zojuist maar een mailtje gestuurd om hen dit te vragen.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 22 sep 2007 19:55
- Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1 - Locatie: Maarssen
florens schreef:Daarvoor hebben een paar Duitsers het volgende bedacht...
http://www.honda-dax.de/b9chiptuning.html
Het enige probleem is, dat er niet bij staat hoelang de strip standaard is. En daarom heb ik zojuist maar een mailtje gestuurd om hen dit te vragen.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:40
- Locatie: zutphen
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:40
- Locatie: zutphen
- gerbrandicus
- Astrealover
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
- Locatie: Gorinchem
De locatie van de pukkel/strip is bij een 36A vliegwiel inderdaad anders dan bij een 32A, dat maakt hem meer vervroegend. Er zal dan waarschijnlijk ook een andere unit bij horen dan bij een 32A, om het stationair en op lagere toerentallen ook lekker te laten lopen. Ik pak meestal gewoon een unit die ik zie liggen En dat zijn bij mij bijna altijd C90 units dus das ok.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.