Velocity stack/kelk

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
rap4stroke
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 mei 2008 11:44
Locatie: Dee'mtuhr

Velocity stack/kelk

Bericht door rap4stroke »

Heeft een velocitystack of een kelk zodanig positieve invloed op het vermogen van een 138cc + Mikuni VM26 + snelle nok dat het loont om je filter eraf te slopen en zo'n ding te monteren? ( evt. met panty eroverheen tegen takjes en kiezelstenen in je carburateur :P ) ik heb het hier dus over een velocitystack ( zo'n klein ringetje ) en een kelk ( zo'n lompe toeter )
Hé sjonnie! je scooter staat in de fik!
Afbeelding

DR Monkey
4T-MSB regular
Berichten: 378
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:42
Locatie: Hamamatsu

Re: Velocity stack/kelk

Bericht door DR Monkey »

rap4stroke schreef:Heeft een velocitystack of een kelk zodanig positieve invloed op het vermogen van een 138cc + Mikuni VM26 + snelle nok dat het loont om je filter eraf te slopen en zo'n ding te monteren? ( evt. met panty eroverheen tegen takjes en kiezelstenen in je carburateur :P ) ik heb het hier dus over een velocitystack ( zo'n klein ringetje ) en een kelk ( zo'n lompe toeter )
'


NEE!!!!!!!!!!! :wink:

rap4stroke
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 mei 2008 11:44
Locatie: Dee'mtuhr

Re: Velocity stack/kelk

Bericht door rap4stroke »

DR Monkey schreef:
rap4stroke schreef:Heeft een velocitystack of een kelk zodanig positieve invloed op het vermogen van een 138cc + Mikuni VM26 + snelle nok dat het loont om je filter eraf te slopen en zo'n ding te monteren? ( evt. met panty eroverheen tegen takjes en kiezelstenen in je carburateur :P ) ik heb het hier dus over een velocitystack ( zo'n klein ringetje ) en een kelk ( zo'n lompe toeter )
'


NEE!!!!!!!!!!! :wink:
dank 8)
Hé sjonnie! je scooter staat in de fik!
Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18863
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Natuurlijk heeft het invloed. Je zuigt een stuk makkelijker konijnen en kleine kinderen aan.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

DR Monkey
4T-MSB regular
Berichten: 378
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:42
Locatie: Hamamatsu

Bericht door DR Monkey »

:lol: :lol: :lol: ,oja helemaal vergeten.

Plaats reactie