jos123 schreef:Marinus84 schreef:ik pleur alles er door elkaar heen in.
hij rijdt nog prima, al meer dan 200km mee gereden, vandaag nog 50km mee gereden en niks aan het handje.
heb hem ook niet goed ingereden, hij rookt niet, en heeft een top die te hoog is, daarom ga ik hem nu begrenzen.
wat mij betreft maakt benzine dus ook geen reet uit.
(wel een bamiblokje op PBR...)
ik denk dat de volgende dingen een probleem kunnen zijn.
-niet goed inrijden
-niet zozeer een bami blok maar een hele bami brommer.
-8000 toeren is best veel voor een blokje onder 250 km oud
is het trouwens een standaard setupje of heb je er een 70 cc ofzo onder gezet?
Standaard setup, maar met een grotere sproeier, geen begrenzing meer in het spruitstuk en een andere bougie en bougiedop.
Heb ook alles goed aangedraaid enzo. Elke keer na het rijden weer aangedraaid.
Maar waar kunnen die 8000 toeren dan slecht voor zijn?
ik ken jongens die 11.000 toeren maken en ook geen problemen hebben.. ze hebben dan ook wel iets meer gereden (+/-500 km nu op de teller bij hun) maar, dat moet toch niet zoveel uitmaken? Ze reden al dat toerental toen ze pas 100km op de teller hadden.
Overigens heb ik geen lange stukken 8000 toeren gereden hoor. in de stad zit mijn max al rond de 7000 toeren.
Lijkt me toch een best getal.