Info over Zongshen blok
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 29 jan 2007 23:35
- Locatie: Eindhoven, in de buurt van
Ik heb nu een 108cc/24mm met 17x31 tanden en 120/70/10" achterband en komt naar mijn idee ook niet helemaal op volle toeren en rijd dan 90. Als de bak verhouding het zelfde is gok ik er toch wel op met de zelfde setup net het iets meer puf te hebben iets hoger in de toren te geraken en dan moet 100 toch wel lukken, we zien wel. En anders toch een lichtere verhouding proberen.nielspbr schreef:Ik gok op 16-31eRVee schreef:En beert het een beetje met tandje 17-31 ? Als ik nu de 100 per uur niet meer haal dan geef ik 't op
Ik heb wel geen ZS blok maar een ander 124cc blok. met 16-30 loopt de mijne op top een beetje dood met tegenwind (pbr met 120/90-10 achterband)
En sja nu 90 op de Chaly met breed stuur achter een auto is al best wel eens eng. Misschien nog eens een stuurdemper aanschaffen om het zwieberen wat de dempen.
Maar hoe dan ook, het is echt super vet zo'n 10" motor. Die scheve gezichten als je bij het stoplicht enorm weg beert
Goed, nog iemand nuttige informatie over het blok?
Berry schreef:Binnen de bebouwde kom wel ja, maar als jij een rustige weg hebt, dan kan je prima en veilig 100 rijden op een chaly. Ook op een mini trail.irmin schreef:JAAAAAAHHHHH 100 liggend op m'n chaly, daarna met 100 liggend naar het ziekenhuis, HOERAAAAAA
O, dat geloof ik beste. Met wat aanpassingen zoals een stuurdemper en schijfremmen kom je al een heel end.
Maar ik zag het gewoon voor me, een strontoriginele chaly die met 100km/u opeens een konijn op de weg ziet zitten.
cracque frontal
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 29 jan 2007 23:35
- Locatie: Eindhoven, in de buurt van
Zoals die van René Standaard voorvork, trommeltjes voor en achter (sorry René).
Heb er zelf een hydro met schijf op zitten en dat rijd 100x lekkerder vind ik. Heb zelf nog een Chaly met ori vork die goed in orde is, maar toch is dat een heel verschil. Remschijf achter is echt kolder en meer voor de looks. Maar mooi is het wel.
Heb er zelf een hydro met schijf op zitten en dat rijd 100x lekkerder vind ik. Heb zelf nog een Chaly met ori vork die goed in orde is, maar toch is dat een heel verschil. Remschijf achter is echt kolder en meer voor de looks. Maar mooi is het wel.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 29 jan 2007 23:35
- Locatie: Eindhoven, in de buurt van
Het is toch wel lekker als je de auto's voor kan blijven op de buitenwegen. 90 moet je dan echt wel rijden. Een beetje puf om lekker in te halen is ook wel fijn.
Maar rijd dat ding van je nu al een beetje? Dan moeten we binnenkort eens een stukje gaan boeken met Jelle en Stefan. Misschien Michael er bij als die bling-bling-pimp-jifudax van 'm af is
Maar rijd dat ding van je nu al een beetje? Dan moeten we binnenkort eens een stukje gaan boeken met Jelle en Stefan. Misschien Michael er bij als die bling-bling-pimp-jifudax van 'm af is
een schijf achter heeft wel nut het remt verekkeseRVee schreef:Zoals die van René Standaard voorvork, trommeltjes voor en achter (sorry René).
Heb er zelf een hydro met schijf op zitten en dat rijd 100x lekkerder vind ik. Heb zelf nog een Chaly met ori vork die goed in orde is, maar toch is dat een heel verschil. Remschijf achter is echt kolder en meer voor de looks. Maar mooi is het wel.
lijkt me leuk om een keer met een aantal mini motors te gaan boeken
dax ZF-28-53