Tuurlijkamigo schreef:op de verpakking staat dat je het moet uitbakken op 160 graden, ik neem aan dat de cilinder dat toch wel aan kan?
Zoek anders voor je eigen educatie de smeltpunten van ijzer en allminium op..
Tuurlijkamigo schreef:op de verpakking staat dat je het moet uitbakken op 160 graden, ik neem aan dat de cilinder dat toch wel aan kan?
Ik zou zo niet weten hoe dat komt en heb er eerlijk gezegd ook niet eerder van gehoord. Maar als er sprake zou zijn van een oppervlakte harding zouden gietijzeren cilinders en loopbussen niet opgeboord worden.h5speedje schreef:wel vreemd dan dat je met een nieuwe orginele cilinder de 40k km wel haalt en met een overmaat nooit...Daarbij komt dat de cilinder van gietijzer is met uniforme hardheid en niet van staal met een opppervlakte harding. dus dat is niet aan de orde.
Hmm ja, die gedachte schoot mij ook even door het hoofdNIX schreef:Ik weet het wel. Als ie overmaat is geboord denkt de berijder: Ziezo, die kan weer 40.000km mee en rijdt niet fatsoenlijk in en rijdt niet fatsoenlijk warm en rijdt vanaf dag 1 met een opgevoerde setup. Dat bekort de levensduur aanmerkelijk.