uitlaatje bakken

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
CbBas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 jan 2007 09:03
Locatie: Indegat
Contacteer:

uitlaatje bakken

Bericht door CbBas »

Ik ben van plan om een uitlaatje (mooi?) zwart te maken met hittebestendige Motip. Alleen moet je 'm na het spuiten een tijdje verhitten om de verf uit te laten harden.
M'n oven is zo groot niet en weet ook niet of gewoon een eind hard rijden de boel voldoende verhit; dus... hoe doe je dat dan wel goed?
You live and learn. At any rate, you live.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

rondje ermee rijden :D uitlaat word ook warm, en als het afbladerd, spuit je het er toch weer gewoon op!
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1513
Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Locatie: Bennekom/EDE

Bericht door arnold-d »

uitlaat word wel warm zat bij een ritje.
Dus een groot blokje om is wel genoeg.


Ik heb trouwens mijn velgen+naaf van mijn dax met hitte bestendigd motip antraciet gespoten!
En niet afgebakken etc. Maar het zit er nog perfect op, zonder dat er ook maar iets verveld of afbladert!
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax

davidvbss50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 166
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:43
Bezit: Honda ss50 k1 1976.
Honda cb550 F2 1977.
Locatie: Zwolle

Bericht door davidvbss50 »

voor het spuiten de uitlaat verwarmen(met een gasbrander ofzo) en dan erop spuiten, dan droogt de verf meteen
...

thijsperdok
4T-MSB addict
Berichten: 601
Lid geworden op: 25 feb 2008 09:33
Locatie: Groningen, Warffum

Bericht door thijsperdok »

Je kunt het er gewoon opspuiten. En als het droog is gaan rijden.

Afbeelding

Deze uitlaat van Harm(nu niet meer, hij gaat hem vandaag ruilen voor een singa, de hele brommer) Is een stukje stuur, en een rechthoekige balk. En hij is ook gespoten met motip. Ziet er prima uit hoor!

Plaats reactie