zware koppeling

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

ik had het ook een keer en bij mij lag het aan de hendel. als daar wat spanning op stond ging hij scheef staan en ging hij heeel stroef.
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

ik had het ook, nieuwe kabel gemonteerd (ondanks dat ik dacht dat is soepel liep) maar toen was het wel over...
Afbeelding

h5speedje
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 jan 2007 19:49
Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50
Locatie: Vaassen;einde der beschaving

Re: zware koppeling

Bericht door h5speedje »

Eric schreef:Ik heb de ss van iemand hier staan en ik vind de koppeling flink zwaar gaan. De kabel die er op zit is zeker weten goed en ben verder in de koppeling zelf niets tegen gekomen. Ook heb ik het heveltje uit het karter gehaald en die schoon gemaakt en nieuw vet erop maar ook dit mogt niet baten :( .
Nu zit ik te denken dat er strakke koppelings veren in zitten maar gaat daardoor de koppeling echt zo zwaar??

Groet
Eric
ik herinner me dat je ook nog setjes veren in de handel hebt gehad die je binnen in de orginele koppelingsveren moest monteren..deze gingen echt rete zwaar!!

Als je alles goed gangbaar hebt en gesmeerd mag niks zwaar lopen eigenlijk...normaal bedien in de koppeling met 1 vinger..okee een dikke vinger maar het hoeft niet met een hele hand..

Plaats reactie