Op welke manier kun je het beste je vliegwiel beethouden bij zo`n blok.
Zonder je vliegwiel te verknallen.
Dit om je krukas moer los te halen?
Iemand ervaring hiermee??????,enig idee of er nog tools hiervoor te koop zijn.
Vliegwielvraagje C90/Nice.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1155
- Lid geworden op: 24 jan 2007 19:49
- Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50 - Locatie: Vaassen;einde der beschaving
Re: Vliegwielvraagje C90/Nice.
ik gebruik een sleutel van de haakse slijper...dus een stuk plaatijzer met 2 nokken...deze kun je in het sleufgat steken
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:40
- Locatie: zutphen
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
- Locatie: Leusden
Tip voor Kippenverver:
Gebruik NOOIT de luchtsleutel. De luchtsleutel maakt alles kapot.
In eerste instantie gebruik ik zelf ook de traagheid van het vliegwiel. Dus een dopsleutel met lange ratel op de moer. Hand op het vliegwiel en duim op de ratel.
En dan met de hamer een tik op het einde van de ratel.
En zo zet ik het vliegwiel ook weer vast.
Als dat echt niet wil pak ik de kettingpijptang en gebruik die als blokkeersleutel.
Gebruik NOOIT de luchtsleutel. De luchtsleutel maakt alles kapot.
In eerste instantie gebruik ik zelf ook de traagheid van het vliegwiel. Dus een dopsleutel met lange ratel op de moer. Hand op het vliegwiel en duim op de ratel.
En dan met de hamer een tik op het einde van de ratel.
En zo zet ik het vliegwiel ook weer vast.
Als dat echt niet wil pak ik de kettingpijptang en gebruik die als blokkeersleutel.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?