Tellerkabel CT70 te kort

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Tellerkabel CT70 te kort

Bericht door arthur »

Mensen,

Ik heb een tijdje geleden voor mijn CT70 K1 met bussenvork een nieuwe dax tellerkabel gekocht. Deze blijkt door de hoogte van de bussenvork te kort te zijn. Ik zat me te af te vragen of een SS50 tellerkabel langer is. Heeft iemand enig idee van maten? De huidige daxtellerkabel moet ongeveer 4cm langer zijn.


Groeten

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Bericht door niek is ik »

ss teller kabel is veel langer...


misschien gewoon een CT kabel bestelleen dan ?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

Dat die van een ss zoveel langer is dan een CT70 kabel zal wel meevallen lijkt mij. Ik zag op cms dat de CT70 kabel ook gebruikt wordt op een CL125A. Beetje ss-achtig. Ik ga vanavond even de maat nemen van mijn huidige OT dax kabel.

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

nielspbr schreef:Neem de kabel mee naar een brommerboer...
Kerel wat doe je tof. Ik loop momenteel 5 dagen per week stage en werk op de zaterdag. Heb daarom niet alle tijd om even langs een brommerboer te gaan. Ik ben dus genoodzaakt het via webshops te bestellen en daarom is informatie via dit board opvragen wel handig.

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

nielspbr schreef:Dank je wel voor deze reactie, en hoe zou ik moeten weten dat jij doordeweeks en in de weekeinden geen tijd hebt?

Btw, Rovaza, Loef en consorten hebben trouwens ook telefoon en mail.
Misschien moet je er dan ook maar niet vanuit gaan dat ik tijd heb om langs een brommertoko te gaan. Begrijp me niet verkeerd maar ik word hier meestal snel geholpen door mensen die veel sleutelervaring hebben en het leuk vinden om tips te geven. Dat jij niet tot deze groep behoort betekent nog niet dat je de boel hoeft af te kappen. Laat mensen lekker hun vraagjes stellen, dat zou de sfeer hier op het board ten goede komen.

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

nielspbr schreef:
arthur schreef:
nielspbr schreef:Dank je wel voor deze reactie, en hoe zou ik moeten weten dat jij doordeweeks en in de weekeinden geen tijd hebt?
Misschien moet je er dan ook maar niet vanuit gaan dat ik tijd heb om langs een brommertoko te gaan. Begrijp me niet verkeerd maar ik word hier meestal snel geholpen door mensen die veel sleutelervaring hebben en het leuk vinden om tips te geven. Dat jij niet tot deze groep behoort betekent nog niet dat je de boel hoeft af te kappen. Laat mensen lekker hun vraagjes stellen, dat zou de sfeer hier op het board ten goede komen.
Al mijn goedbedoelde en eventueel nuttige entries richting arthur zijn bij deze ingetrokken.


btw. mijn werkweek was 60 uur afgelopen week. Inclusief zaterdag en zondag.
Respect. Dan je je vast wel voorstellen dat ik geen zin heb om langs soest te moeten in mijn vrije uurtjes. Heb gelukkig iemand gevonden die vanavond even zijn ss-tellerkabel opmeet en iemand die nog originele CT70 kabels heeft liggen :)

Groeten

bas-c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 aug 2008 16:28

Bericht door bas-c50 »

waar is jurrien als je hem nodig hebt met een luchtige opmerking
hoi jurrien

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

bas-c50 schreef:waar is jurrien als je hem nodig hebt met een luchtige opmerking
Waarover?
Ik zou gewoon even naar je brommershop gaan met die kabel, wat een moeilijk gedoe zeg. Altijd die domme vragen ook!
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

bas-c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 aug 2008 16:28

Bericht door bas-c50 »

ik heb ook niets aan je
hoi jurrien

NIX
chaly addict
Berichten: 18899
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Ik ook niet. Niets mee te beginnen. Geen idee waarom ik 'm verder best aardig vind.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

NIX schreef:Ik ook niet. Niets mee te beginnen. Geen idee waarom ik 'm verder best aardig vind.
Gevoel voor humor, leuke persoonlijkheid en de interesse in brommers zorgen er voor dat ik een uitermate prettig persoon ben om mee om te gaan.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie