jincheng vliegwiel afdraaien

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
leon1308
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 sep 2007 21:23
Locatie: Epe

jincheng vliegwiel afdraaien

Bericht door leon1308 »

hallo.

zou iemand mij misschien precies kunnen vertellen hoe je een vliegwiel kunt afdraaien maten er in en hoeveel er af gewoon volledig zodat ik het op school kan doen in een draaibank vind het wel een leuk experiment heb toch nog een vliegwiel over maar wil het wel graag goed doen toch zonde als hij kapot is, hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, wil wel het max afdraaien dat kan en hij nog gewoon goed loopt.

leon
Als gas is om op te koken dan is elektriciteit om op te stofzuigen!

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: jincheng vliegwiel afdraaien

Bericht door Monkeymadness »

leon1308 schreef:hallo.

zou iemand mij misschien precies kunnen vertellen hoe je een vliegwiel kunt afdraaien? maten er in en hoeveel er af? gewoon volledig zodat ik het op school kan doen in een draaibank. vind het wel een leuk experiment heb toch nog een vliegwiel over maar wil het wel graag goed doen. toch zonde als hij kapot is, hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, wil wel het max afdraaien dat kan en hij nog gewoon goed loopt.

leon

volgens mij kon je niet meer dan 2mm afdraaien op de buitenkant, en 1 mm op de voorkant, maar dat weet ik niet helemaal zeker. (heb het er toevallig nog met mijn leermeester over gehad vorige week)
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Dennis
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1202
Lid geworden op: 29 jan 2007 12:06
Locatie: Utrecht

Bericht door Dennis »

Ik heb er hier een paar liggen die al afgedraaid zijn.

ze wegen nog ongeveer 800 gram per stuk.
Als je gewoon koppeling op je krukas hebt, zou hij gewoon goed moeten lopen. met koppeling op de versnellingsbak hou je wel weinig gewicht op je krukas over om soepel stationair te draaien.

35 euro kosten ze maar per stuk!

Groeten,
Dennis
''UNOX MAN''

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

Dennis schreef:Ik heb er hier een paar liggen die al afgedraaid zijn.

ze wegen nog ongeveer 800 gram per stuk.
Als je gewoon koppeling op je krukas hebt, zou hij gewoon goed moeten lopen. met koppeling op de versnellingsbak hou je wel weinig gewicht op je krukas over om soepel stationair te draaien.

35 euro kosten ze maar per stuk!

Groeten,
Dennis
Nou Dennis, zo erg is het nou ook weer niet hoor 8-) Bijv. ik heb een outer rotor ontsteking in combinatie met koppeling op de bak (afgedraaid centrifugaalfilter) en loopt prima stationair. Misschien 200 toeren meer dan normaal maar dat verschil ga je echt niet merken.

Groetjes

leon1308
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 sep 2007 21:23
Locatie: Epe

Bericht door leon1308 »

Dennis schreef:Ik heb er hier een paar liggen die al afgedraaid zijn.

ze wegen nog ongeveer 800 gram per stuk.
Als je gewoon koppeling op je krukas hebt, zou hij gewoon goed moeten lopen. met koppeling op de versnellingsbak hou je wel weinig gewicht op je krukas over om soepel stationair te draaien.

35 euro kosten ze maar per stuk!

Groeten,
Dennis
ja maar ik wil het zelf kunnen doen ook voor m'n broertje.
Als gas is om op te koken dan is elektriciteit om op te stofzuigen!

Plaats reactie