Ik heb nu een nieuwe tank (met dank aan Coos =)
Maar dan blijft er een andere over.. Nu is mijn vraag, is het de moeite waard om die op te (laten) knappen, of gewoon de fik erin ?
Hij is best wel behoorlijk lek rechts onder, verder overal zo hard als wat.
Tank ss50
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
ik heb zoeen tank cure in mijn tank gedaan uit voorzorg.
Als het gaatje niet te groot is moet je het afplakken en zoeen tank cure indoen
woila gaatje gestopt en dan eens opnieuw spuiten enzo natuurlijk
Als het gaatje niet te groot is moet je het afplakken en zoeen tank cure indoen
woila gaatje gestopt en dan eens opnieuw spuiten enzo natuurlijk
SS finished
carbu gesteld voor de 1ste keer in mijn leven hij draait mooi.
waarsch!ijnlijk binnen een maand mijn eerste moto om op te knappen.
carbu gesteld voor de 1ste keer in mijn leven hij draait mooi.
waarsch!ijnlijk binnen een maand mijn eerste moto om op te knappen.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:10
- Bezit: Honda SS50 en C50
- Locatie: Odijk
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
- Locatie: Leusden
Tankjes zijn steeds moeilijker te krijgen.
Dus ja, je moet hem zeker opknappen!
Eerst in de verfafbijt. Ontvetten. Dan het lek dicht solderen. Schuren, plamuren, schuren. En dan het tankje netjes spuiten.
Voor een nette tank kan je best nog wat duiten vangen.
Een andere oplossing is tank cure. Dat is een epoxy die de binnenkant van je tank van een laagje voorziet en zo alle gaatjes dicht.
Dit is aan te raden al je tank bijvoorbeeld nog erg strak in de originele lak zit. Anders heeft solderen de voorkeur.
Dus ja, je moet hem zeker opknappen!
Eerst in de verfafbijt. Ontvetten. Dan het lek dicht solderen. Schuren, plamuren, schuren. En dan het tankje netjes spuiten.
Voor een nette tank kan je best nog wat duiten vangen.
Een andere oplossing is tank cure. Dat is een epoxy die de binnenkant van je tank van een laagje voorziet en zo alle gaatjes dicht.
Dit is aan te raden al je tank bijvoorbeeld nog erg strak in de originele lak zit. Anders heeft solderen de voorkeur.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik weet wat het is, ik kijk er naarivo215 schreef:Tankjes zijn steeds moeilijker te krijgen.
Dus ja, je moet hem zeker opknappen!
Eerst in de verfafbijt. Ontvetten. Dan het lek dicht solderen. Schuren, plamuren, schuren. En dan het tankje netjes spuiten.
Voor een nette tank kan je best nog wat duiten vangen.
Een andere oplossing is tank cure. Dat is een epoxy die de binnenkant van je tank van een laagje voorziet en zo alle gaatjes dicht.
Dit is aan te raden al je tank bijvoorbeeld nog erg strak in de originele lak zit. Anders heeft solderen de voorkeur.
Maar ik heb besloten dat ik hem maar ga plamuren met 2componenten epoxyplamuur.. Moet ook werken staat op de verpakking dus.. Wish me luck 8)
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 28 jan 2007 14:27
- Locatie: Ommen