wat wil niet?Marinus84 schreef:Wat een HOERIG kutspruitstuk.
Ga Daxdodo maar eens een mailtje sturen, ik snap niet dat hij die dingen verkoopt.
Ohja, en als hij geen goede aanbieding doet moet ik de spruit ergens anders vinden.
Iemand die weet waar ik een vm26 spruitstuk kan vinden dat GEEN 90 euro kost?
Vloeibare pakking tussen spruit-inlaat
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2060
- Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
- Locatie: Wapenveld
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16198
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Tja, de merkspruitstukken/rubbers zijn niet voor niets aan de prijs.Marinus84 schreef:Wat een HOERIG kutspruitstuk.
Ga Daxdodo maar eens een mailtje sturen, ik snap niet dat hij die dingen verkoopt.
Ohja, en als hij geen goede aanbieding doet moet ik de spruit ergens anders vinden.
Iemand die weet waar ik een vm26 spruitstuk kan vinden dat GEEN 90 euro kost?
Wat Roy zegt, wat gaat er mis.
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2060
- Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
- Locatie: Wapenveld
met imbus? lijkt me stug.Marinus84 schreef:Ik moet het spruitstuk schuin monteren, en daar zitten dan mooi allemaal gaatjes voor in, maar laat nou net het gaathe dat ik nodig heb, zo dicht tegen de buis aan zitten, dat het kopje van de bout niet past.
Flink genaaid dus. Ik kan met geen enkel boutje het spruitstuk monteren op dat gat.
probeer die als 1e erin te draaien (dus begin met die) dan kan je valsspelen door de spruitstuk op te tillen, zodat je voorbij die bocht begint...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Het is meer dat het boutje niet dieper in het gat kan, omdat het kopje te breed is.Monkeymadness schreef:met imbus? lijkt me stug.Marinus84 schreef:Ik moet het spruitstuk schuin monteren, en daar zitten dan mooi allemaal gaatjes voor in, maar laat nou net het gaathe dat ik nodig heb, zo dicht tegen de buis aan zitten, dat het kopje van de bout niet past.
Flink genaaid dus. Ik kan met geen enkel boutje het spruitstuk monteren op dat gat.
probeer die als 1e erin te draaien (dus begin met die) dan kan je valsspelen door de spruitstuk op te tillen, zodat je voorbij die bocht begint...
Het kopje is natuurlijk het smalst mogelijk omdat het een imbus is, (heb de smalste gekozen) maar het gaatje zit te dicht naar het middelpunt van het vlak. Dus het kopje van het boutje loopt vast zo'n 6mm voordat het boutje helemaal in het gat valt.
Materiaal verwijderen lijkt me geen goede oplossing.
Onder het mom dat het toch niet terug kan (heb de pasvlakken al gevlakt) ga ik morgen wel even met de kolomboor van mijn ma aan de slag
Ik geef het op.
Het spruitstuk is niet pas te maken, halverwege het uitboren zie ik een streep in de binnenbocht van het spruitstuk. Een scheur die tot naar binnen doorloopt. Vandaar dat gesis toen ik er op blies... en ik nog wel denken dat ik mijn aansluitwerk niet goed had gedaan.
OK maar het is dus niet pas te maken.
WAAROM WORDT ZO'N DING DAT VERKOCHT!?
De gaten zitten ook niet goed, want ik krijg niet allebei de boutjes erin als ik hem er netjes recht op hou.
Dus ik schijtpissed boos alles weer weggelegd, en ik ga mijn TAKEGAWA achterveren monteren.
Godverdomme! De bovenste as van de linker veeraansluiting is helemaal gaar gedraaid!!! F*ck! EN die as zit natuurlijk weer vast in het frame? Iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
Dus ik verder, enfin, ik ga de nieuwe veren passen. IS HET ASJE TE DIK!!!
De veer past dus helemaal niet op mijn Dax.
Na alle teleurstelling na 3 uur lang sleutelen heb ik besloten om hier niet meer mee verder te gaan want alle onderdelen die ik heb gekocht zijn niet plug & play. Omdat ik geen metaalbewerking kan doen (ik kan aansluiten, afstellen, onderhouden en meer, maar ik kan niet slijpen, lassen, draad tappen en dat soort dingen) zit ik zelfs te twijfelen om het nog wel zelf te doen.
Ik heb hulp nodig zo simpel is het.
En de spullen die ik nu heb gekocht? Die gaan terug. One way or another.
Niet gedacht dat ik bijna moet huilen van deze shit. Ik ben 25, maar toch nog gevoelig voor frustratie. Dat blijkt.
Het spruitstuk is niet pas te maken, halverwege het uitboren zie ik een streep in de binnenbocht van het spruitstuk. Een scheur die tot naar binnen doorloopt. Vandaar dat gesis toen ik er op blies... en ik nog wel denken dat ik mijn aansluitwerk niet goed had gedaan.
OK maar het is dus niet pas te maken.
WAAROM WORDT ZO'N DING DAT VERKOCHT!?
De gaten zitten ook niet goed, want ik krijg niet allebei de boutjes erin als ik hem er netjes recht op hou.
Dus ik schijtpissed boos alles weer weggelegd, en ik ga mijn TAKEGAWA achterveren monteren.
Godverdomme! De bovenste as van de linker veeraansluiting is helemaal gaar gedraaid!!! F*ck! EN die as zit natuurlijk weer vast in het frame? Iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
Dus ik verder, enfin, ik ga de nieuwe veren passen. IS HET ASJE TE DIK!!!
De veer past dus helemaal niet op mijn Dax.
Na alle teleurstelling na 3 uur lang sleutelen heb ik besloten om hier niet meer mee verder te gaan want alle onderdelen die ik heb gekocht zijn niet plug & play. Omdat ik geen metaalbewerking kan doen (ik kan aansluiten, afstellen, onderhouden en meer, maar ik kan niet slijpen, lassen, draad tappen en dat soort dingen) zit ik zelfs te twijfelen om het nog wel zelf te doen.
Ik heb hulp nodig zo simpel is het.
En de spullen die ik nu heb gekocht? Die gaan terug. One way or another.
Niet gedacht dat ik bijna moet huilen van deze shit. Ik ben 25, maar toch nog gevoelig voor frustratie. Dat blijkt.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 788
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
als ik bij daxdodo ga kijken zie ik een vm26 als complete set (incl spruit, boutjes, pakking en enventueel zelfs met luchtfilter...)
Wat heb je besteld dan?
Ik snap dat niet iedereen zoals ik in elkaar zit maar ik raad je toch aan in het vervolg 2 keer na te denken. Dat je veren niet passen had je kunnen voorkomen bijvoorbeeld....
Succes
Wat heb je besteld dan?
Ik snap dat niet iedereen zoals ik in elkaar zit maar ik raad je toch aan in het vervolg 2 keer na te denken. Dat je veren niet passen had je kunnen voorkomen bijvoorbeeld....
Succes
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 788
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
en nog wat:
alvast succes met afstellen
alvast succes met afstellen
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Ik kan je niet helpen, maar ik ken wel die frustratie
Tip, gebruik voor zo'n dingen alleen geld dat je op overschot hebt, en zorg dat je de brommer gerust eens een paar daagjes kan missen.
Dan maakt het allemaal ook niet zoveel uit of het nu lukt of niet, je bent bezig met een hobby dus je weet wat doen, en na een tijd lukt het allemaal toch wel
Tip, gebruik voor zo'n dingen alleen geld dat je op overschot hebt, en zorg dat je de brommer gerust eens een paar daagjes kan missen.
Dan maakt het allemaal ook niet zoveel uit of het nu lukt of niet, je bent bezig met een hobby dus je weet wat doen, en na een tijd lukt het allemaal toch wel