even een kort vraagje: past een c50 blok zonder problemen onder een singa? Dat ontsteking anders is weet ik, en ook dat het ontstekingsdeksel niet gaat passen. maar voor de rest heb ik geen idee
alvast bedankt,
c50 blok onder singa.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
- Locatie: Leusden
Past.
Gele draad van het blok aansluiten op geel (naar regulator)
Donkergroene draad van het blok aansluiten op wit (naar regulator)(is die wel wit bij JC?)
Zwarte draad van het blok aansluiten op zwart met witte streep (naar bobine)
Zwarte draad (is die wel zwart bij JC?) van de draadboom naar de CDI los halen en aansluiten op de zwarte draad die van je blok komt en je net hebt aangesloten op de draad naar de bobine (dan werkt je contactslot ook gewoon weer)
JC neutraaldraad aansluiten op de neutraalschakelaar van het Honda blok.
Roze draad van het Honda blok niet aansluiten.
Verder moet je geloof ik een lichtere tandwielverhouding nemen. Want het Honda blok heeft intern een zwaardere vertanding. Dus je moet een kleiner voortandwiel nemen en/of een groter tandwiel achter.
Gele draad van het blok aansluiten op geel (naar regulator)
Donkergroene draad van het blok aansluiten op wit (naar regulator)(is die wel wit bij JC?)
Zwarte draad van het blok aansluiten op zwart met witte streep (naar bobine)
Zwarte draad (is die wel zwart bij JC?) van de draadboom naar de CDI los halen en aansluiten op de zwarte draad die van je blok komt en je net hebt aangesloten op de draad naar de bobine (dan werkt je contactslot ook gewoon weer)
JC neutraaldraad aansluiten op de neutraalschakelaar van het Honda blok.
Roze draad van het Honda blok niet aansluiten.
Verder moet je geloof ik een lichtere tandwielverhouding nemen. Want het Honda blok heeft intern een zwaardere vertanding. Dus je moet een kleiner voortandwiel nemen en/of een groter tandwiel achter.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?