![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img39.imageshack.us/img39/4163/ombouwuitlaat013k.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img23.imageshack.us/img23/1886/ombouwuitlaat014k.jpg)
Zaag aan de binnenkant een stuk weg zodat je gemakkelijk bij de schotten kunt. Doe het met een dunne ijzerzaag zodat de kier weer gemakkelijk dicht te lassen in. Op de naad kun je gewoon een mm eraf slijpen, daar valt ie dan vanzelf open. Ik heb de maat zodanig gekozen dat ik de inham voor de achterveer kon omdraaien zodat deze voor een C op de goede plek kwam.
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img23.imageshack.us/img23/7922/ombouwuitlaat018k.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img23.imageshack.us/img23/1935/ombouwuitlaat017k.jpg)
Van een stuk geperforeerd staal rol je een paar stukken pijp die je achteralkaar last zodat hij lang genoeg wordt.
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img23.imageshack.us/img23/5979/hogecpijpk004.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img23.imageshack.us/img23/3085/hogecpijpk003.jpg)
Zo komt de geperforeerde pijp in de uitlaat te zitten. Naar keuze kun je er ook nog 1 of 2 schotten in stoppen voor wat extra demping.
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=img23.imageshack.us/img23/1996/hogecpijpk005.jpg)
En zo is ie weer dicht.