Pagina 1 van 4

Geplaatst: 19 mar 2007 00:11
door René
52x52 setje bij cms bestellen. 110cc. Op basis van een ss blokje. 2 plaats koppeling erop en een vervroegend vliegwiel. Eventueel een singa ontsteking voor de betrouwbaarheid. En een OT70 kopje erop.

Of je pakt een C90 blok met een leuk teurtje.

Geplaatst: 19 mar 2007 08:34
door bob
NT kruk heeft weer een langere drijfstang, kom je weer op NT zuigertje uit, en iets met de de kop. gewoon Full OT, (hoewel ik dat zonde vind op een immi bak)

Geplaatst: 19 mar 2007 09:35
door San
Ik zou gaan voor een NT C90 blok met 4 bak handkoppeling en ND VVV erop, dan ben je een heel eind.

Geplaatst: 19 mar 2007 09:49
door Dakana
daxboard adviseren ze wat ze zelf leuk vinden

je zet duidelijk dat je wil cruizen, eerste wat er staat is het advies voor een 24 vlak........

ot basis is prima, nt is alleen leuk als je knal hard gaat rammen op hoge toeren en het maximum eist, tuurlijk is het beter, maar niet voor de eisen die jij hebt :)

Geplaatst: 19 mar 2007 09:51
door Jurrien
Inderdaad, c90blok for life. En dan eventueel een vierbak en handkoppeling in stoppen als je dat leuk vind. Een standaard c90 blok haalt de 80 al, dus dat is prima. Boek je met je 85cc honda blok even hard als 108cc skyteamblokken 8)

En het gaat niet kapot! Ook een voordeel.

Geplaatst: 19 mar 2007 09:53
door nitelife
nice is lelijk en lomp...

ik zou gaan voor een c90 blok, met 4bak en 2plaats koppeling... carters uitkotteren is het werk niet, kan je zelf doen met een vijl en als je 3tientjes over hebt is het beter om je carters naar asimo te brengen, dan ziet het er perfect uit...

als je maar 80 wilt... heb je aan de orginele krukas voldoende, voor de zekerheid ff een 52 boring erop. knallen maar... incl alle kleine spullen die je nodig hebt ben je denk 400-500e kwijt, nette prijs voor een blok mits goed in elkaar gezet, je niet in de steek laat

Geplaatst: 19 mar 2007 10:15
door NIX
Nu ga je echt te ver.

Geplaatst: 19 mar 2007 10:22
door leon de klein
ik had op mijn cd50 een c50 onderblok, met een tweeplaats handkoppeling, vvv en een snelle nok 70cc 50 kop en een 18mm carb.
En dat liep 90/95 en 80 met twee personen erop.
Maar voor een motor zou ik gewoon een 70cc met 70 kop nemen en dan met een ori snelle nok en een ori vvv erop.