Lichtschakelaar op koplamp

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Skypager
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:23
Locatie: Pijlsweerd, Utrecht natuurlijk

Lichtschakelaar op koplamp

Bericht door Skypager »

Mensen, iemand enig idee hoe ik mijn lichtbediening op mijn komplamp kan monteren? Zoals bij een OT dax zeg maar.. De Skyteam lichtbediening past niet meer op het stuur door een snelgasset.

SBloke
4T-MSB regular
Berichten: 470
Lid geworden op: 28 jan 2007 01:41
Bezit: BMW R1100GS
Locatie: Nijmegen

Bericht door SBloke »

1: Uitzoeken welke draadjes van je lichtbediening zijn
2: Uitzoeken wat voor schakelaartje je nodig hebt of wenst
3: Pas maken in je koplamp
4: Draadjes aansluiten (evt verlengen of inkorten)
5: Testen.


Met behulp van een draadschema en een WPH (en een multimeter) moet het niet al te lastig zijn lijkt mij.
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~

MU!

Skypager
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:23
Locatie: Pijlsweerd, Utrecht natuurlijk

Bericht door Skypager »

nielspbr schreef:Bij mijn PBR heb ik die schakelaar laten vervallen. Bedien nu mijn lichten (niet/dim/groot) via de linkerschakelaar en stadslicht en achterlicht branden continue als de motor draait.
Was een kwestie van een Y kabeltje uitdokteren van geel naar de linker-lichtschakelaar en de andere kant naar stads/achterlicht.
(kleuren weet ik ff niet meer uit m'n hoofd)
Ey.. dat klinkt interessant. Maar aan die linker schakelaar zit alleen groot/kleinlicht, en geen aan/uit schakelaar, toch? Of heb je daar een nieuwe unit voor gehaald?

En de electrostart? Die komt te vervallen? (zou me geen fuck uitmaken trouwens..)

(ik neem aan dat je ook een Skyteam hebt trouwens en dat we het over de zelfde schakelaars hebben).

Skypager
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:23
Locatie: Pijlsweerd, Utrecht natuurlijk

Bericht door Skypager »

Shit.. op mijn dax zit aan/uit op de rechterkant. Stads en grootlicht zitten (edit:)links. Dan moet ik dus een PBR schakelaar zien te versieren..

Wat zit er bij jou rechts dan?
Laatst gewijzigd door Skypager op 30 mar 2007 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Skypager
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:23
Locatie: Pijlsweerd, Utrecht natuurlijk

Bericht door Skypager »

Op zo'n linkerunit zit (op de electrostart na, maar fuck it) precies wat ik nodig heb. En ik heb er al een geregeld via een makker.

Stads/parkeerlicht heb ik niks aan, want ik heb zo'n hallogeen koplamp van R Design, en volgens mij zit daar geen stads/parkeerlicht op. Weet iemand dat toevallig? Anders moet je me zeker een keer ophooken met dat schema'tje.
Laatst gewijzigd door Skypager op 30 mar 2007 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Skypager
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:23
Locatie: Pijlsweerd, Utrecht natuurlijk

Bericht door Skypager »

Wat bedoel je?

Plaats reactie