max 95 met een 125 cc blok?
dan heb ik maar 1 conclusie: weggooien.
Welke leuke carb 125CC blok
tja je zult maar van die mannekes kennen 8)gijsco schreef:precies, om nou 125 cc skyteam een motor te noemen zijn volgens mij meer jochies die 125 bromfiets rijdenBasC50 schreef:gewoon 168cc ultra blok kopen.gijsco schreef:of zo'n injectiecarb met dubbele gaskabel krijg je lekkere gasreactie van, maar dan moet je wat meer aanpassen.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
- Locatie: Leusden
In 2-takt carbs moeten andere sproeiers. Dus ook een andere stationairsproeier.
Aan zo'n 125 bamiblok valt helaas niet veel te stellen.
Een net OT70 blokje met VVV, 20mm carb en vlotte nok kan ook 95 met wat fijner afstelwerk.
Wat ik je aan raad te doen met dat 125 bamiblok is de nokkenas die er nu in zit te vervangen voor een snelle nok.
En dan ram je er een 26mm imi mikuni op. Die haal je voor een appel en een ei van ebay.
Als je problemen hebt om die grote 6-kant sproeiers te vinden dan boor je die ene die er in zit uit, daar tap je draad in en dan draai je een SS50 sproeier in de verbeunde mikuni sproeier.
Aan zo'n 125 bamiblok valt helaas niet veel te stellen.
Een net OT70 blokje met VVV, 20mm carb en vlotte nok kan ook 95 met wat fijner afstelwerk.
Wat ik je aan raad te doen met dat 125 bamiblok is de nokkenas die er nu in zit te vervangen voor een snelle nok.
En dan ram je er een 26mm imi mikuni op. Die haal je voor een appel en een ei van ebay.
Als je problemen hebt om die grote 6-kant sproeiers te vinden dan boor je die ene die er in zit uit, daar tap je draad in en dan draai je een SS50 sproeier in de verbeunde mikuni sproeier.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
- Locatie: Leusden
Overlap = overratednielspbr schreef:Bij de skyteamblokken zitten de (kleine) kleppen te dicht bij elkaar voor een nokkenstok met een redelijke overlap, krijg je kleppensalade van.ivo215 schreef:In 2-takt carbs moeten andere sproeiers. Dus ook een andere stationairsproeier.
Aan zo'n 125 bamiblok valt helaas niet veel te stellen.
Een net OT70 blokje met VVV, 20mm carb en vlotte nok kan ook 95 met wat fijner afstelwerk.
Wat ik je aan raad te doen met dat 125 bamiblok is de nokkenas die er nu in zit te vervangen voor een snelle nok.
En dan ram je er een 26mm imi mikuni op. Die haal je voor een appel en een ei van ebay.
Als je problemen hebt om die grote 6-kant sproeiers te vinden dan boor je die ene die er in zit uit, daar tap je draad in en dan draai je een SS50 sproeier in de verbeunde mikuni sproeier.
Voor de blokken met 27/23 kleppen gaat het snelle nokkenstokverhaal wel op. Snelle nokkenstokken bij daxdodo al vanaf 32,50 (voor nice en klonen (de 120cc ZC en lifan))
volgens mij had hij ook losse koppen met 27/23 kleppen maar die kan ik ff niet terugvinden.
edit: http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... cts_id=257
lifan kop met kleppen 95 euri moeten nog wel veren tuimelaars en een nokkenstok bij.
Van een krappe overlap wordt hij niet heel veel sneller.
Je hebt meer aan een stijler nokkenprofiel en een inlaatklep die precies lang genoeg open blijft.
Als je kleppen elkaar raken dan kan je ze altijd nog afdraaien. De meeste kleppen kunnen makkelijk 0.5mm van hun rand missen. Dan is het gedeelte dat op de klepzetel rust nog onaangetast en heb je 1mm extra ruimte tussen de kleppen tijdens de overlap.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?