mag dicht

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
koenkoenkoen
4T-MSB regular
Berichten: 256
Lid geworden op: 15 feb 2007 16:39
Locatie: amersfoort/amsterdam.

mag dicht

Bericht door koenkoenkoen »

Hallo!

Wil graag m''n monkey een beetje opfrissen en kwam deze marktplaats advertentie tegen;

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=8&fs=1

wil graag deze velgen en banden op m''n singa monteren want heb momenteel lelijke 8 inch waarvan tevens mijn banden glad zijn.
Omdat ik zelf geen groot kenner ben heb ik een aantal vragen:

Als ik de assen en naven erbij koop, zal het dan makkelijk zijn dit op mijn singa te monteren?
Moet de schijf exact de zelfde grootte moeten heb ben om op mijn klauw te passen?
Zal de trommelrem achter makkelijk te monteren zijn op mijn bestaande aansluiting?
M''n banden hebben nu al weinig speling ten opzichte van het blok, zal dit probleem bij deze wielen (12 inch???) makkelijk kunnen worden op gelost met fourche verhogers?

Of zegt u beter bespaard u de moeite want er zijn nog veel meer dingen waar ik niet aan gedacht heb.

PS; wat zou een mooie prijs zijn voor complete banden/velgen/assen/naven/schijf en voorspatbord

groeten!
Laatst gewijzigd door koenkoenkoen op 05 mei 2012 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Harrie piel zat op 't achterwiel


ʞοο ʞı

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16234
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Deze onderdelen passend op monkey

Bericht door nielspbr »

Bespaar je de moeite, past niet in je standaard voor en achtervork, die wielen zijn te groot. (Naven heb je trouwens niet nodig, die heeft het wiel zelf al. Trommelrem achter valt daardoor trouwens ook al af.

koenkoenkoen
4T-MSB regular
Berichten: 256
Lid geworden op: 15 feb 2007 16:39
Locatie: amersfoort/amsterdam.

Mag dicht

Bericht door koenkoenkoen »

Bedankt!
Harrie piel zat op 't achterwiel


ʞοο ʞı

Plaats reactie