jingcheng kabelboom en zenhua blok

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
djwesz11
4T-MSB regular
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 jan 2010 13:44
Locatie: Leusden!
Contacteer:

jingcheng kabelboom en zenhua blok

Bericht door djwesz11 »

Hellow na lange tijd heb ik weer een vraagje hier.

Ik heb een vastlopen gehad en een nieuw blok gekocht
Ik heb nu het volgende:

- Skyteam dax
- Zhenhua 50cc blok zonder E-start (Nieuw gekocht)
- Jingcheng kabelboom (Nieuw gekocht)

Ik heb het blok erop maar ik houd een kabel (6 polige stekker met maar 5 polen erin vanuit het blok) over, en op de kabelboom houd ik 5 losse kabeltjes over

Iemand bekend met dit probleem??

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: jingcheng kabelboom en zenhua blok

Bericht door lupomob »

Je hebt de kabel van je onstekjng en verlichting enz wel al vast?

Dan is het waarschijnlijk een kabel waarmee je kan zien in welke versnelling je zit(op mijn lifan blok zit hetzelfde)

En de kabeltjes van je kabelboom.......... waar kwamen ze vanaf dat is het makkelijkste terug te leiden
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

djwesz11
4T-MSB regular
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 jan 2010 13:44
Locatie: Leusden!
Contacteer:

Re: jingcheng kabelboom en zenhua blok

Bericht door djwesz11 »

lupomob schreef:Je hebt de kabel van je onstekjng en verlichting enz wel al vast?

Dan is het waarschijnlijk een kabel waarmee je kan zien in welke versnelling je zit(op mijn lifan blok zit hetzelfde)

En de kabeltjes van je kabelboom.......... waar kwamen ze vanaf dat is het makkelijkste terug te leiden
De kabel vanuit de ontsteking houden we juist over... Die andere (vanuit de bak) die paste wel

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: jingcheng kabelboom en zenhua blok

Bericht door lupomob »

Weet je nu dus ook waar het fout zit.

Die uit je ontsteking moet dus op je kabelboom en die uit je bak kan je los laten.

Mocht je ooit van plan zijn creatief te worden met ledjes voor je versnellingen, het zijn allemaal massa kabeltjes en er staat dus geen spanning op.
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Plaats reactie