Is het mogelijk een nieuwe (donor) bocht op een ss hoge uitlaat te lassen.
Zo ja iemand toevallig een idee welke bocht daar geschikt voor zou zijn.
hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1487
- Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
ik heb zitten twijfelen om deze aan te schaffen
http://www.ebay.de/itm/261199018750?ssP ... 1423.l2649
maar ik denk dat ze op halfhoog ontwikkeld zijn.
wel een ideaal systeem en zelfs in rvs te krijgen
http://www.ebay.de/itm/261199018750?ssP ... 1423.l2649
maar ik denk dat ze op halfhoog ontwikkeld zijn.
wel een ideaal systeem en zelfs in rvs te krijgen
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 461
- Lid geworden op: 08 apr 2012 20:31
- Bezit: SS50Z
- Locatie: Zwolle
Re: hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
Ja lijkt idd meer op een half hoge... K zit al tijdje te zoeken en er staan er twee op mp met verrotte bocht dus dacht misschien is het te doen. T is wel iets om te onthouden !
Re: hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
Ik heb een keer die bus die de kop in gaat gewoon aan de bocht gelast en de las vlak geslepen. Werkte perfect.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Re: hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
Ik heb zelf deze bocht gebruikt op een DAX (ook een hoge uitlaat). Meten, aftekenen en bocht vast lassen aan de demper....
http://www.groothandel-nemeco.nl/winkel ... p-557.html
http://www.groothandel-nemeco.nl/winkel ... p-557.html
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 461
- Lid geworden op: 08 apr 2012 20:31
- Bezit: SS50Z
- Locatie: Zwolle
Re: hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
hmm dat is wel iets om te onthouden. kwam het bij jou allemaal mooi uit en kwam die op de zelfde plek uit. ?
Re: hoge uitlaat die nieuwe bocht nodig heeft
Alles komt goed uit, echter is de pijp te lang. Je moet even meten hoeveel de pijp te lang is: monteer de demper en de uitlaatbocht, vervolgens aftekenen waar demper en pijp bij elkaar komen. Pijp inkorten, vervolgens pijp en demper aan elkaar lassen.