![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/apple_icon_evil.png)
Hij blijft niet af te stellen.Meteen na montage nieuwe 70cc set. Voorheen was er niks aan de hand.
De luchtschroef en met stationair is en blijft klote!!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/apple_icon_evil.png)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/apple_icon_evil.png)
Het is een 70 met 50 ot kop (zie vele andere topics)
Er zit nu een nieuwe Carb op (passport)en de sproeier mocht terug naar 72 (hoofdsproeier) met het gasnaaldje heb ik hem goed laten oppakken tot aan z'n top!! Tot zover alles in orde.Rijdt als een malle
![Razz :P](./images/smilies/apple_icon_razz.png)
Sta je stil, wil ie nooit netjes stationair draaien, hij slaat altijd weer af. luchtschroefje 1 en een kwart open, en statschroef op een acceptabele toerental zetten ....en dan jengeld ie weer af
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/apple_icon_evil.png)
Ik weet het niet meer....deze klachten zijn precies hetzelfde als bij mijn oude carb
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/apple_icon_cry.png)
Moet ik het dan zoeken in de ontsteking, Vervr Vliegw werkt prima (stroboscoop controle) maar moet er een mitsubishi op ipv een Denso?? Is de vonk te zwak bij hogere kompressie, en lager toerental?
Is m'n spoel niet helemaal goed? (ding start altijd in een kick)
Ik weet het niet meer......Gek word ik ervan....en valse lucht heb ik absoluut uitgesloten(zou graag willen dat het dat was!!!)
Ik geef een rondje voor degene met de gouden tip
![Neutral :|](./images/smilies/apple_icon_neutral.png)