Project Amigo-Novio
Project Amigo-Novio
Ik had de spullen toch dus dacht, omdat ik al allemaal projecten heb kan dit er ook nog wel bij.
Wat ik precies wil weet ik nog niet maar harder dan 45 moet het zeker gaan.
En ver zonder te tanken.. xD
En een kenteken op dat ding. (heeft iemand een link naar hoe dat aan te pakken bij een oud barrel?)
ik heb nog niet gezocht maar ben liever lui dan moe
Foto's hoe ik begin:
Wat ik precies wil weet ik nog niet maar harder dan 45 moet het zeker gaan.
En ver zonder te tanken.. xD
En een kenteken op dat ding. (heeft iemand een link naar hoe dat aan te pakken bij een oud barrel?)
ik heb nog niet gezocht maar ben liever lui dan moe
Foto's hoe ik begin:
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 22 sep 2007 19:55
- Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1 - Locatie: Maarssen
Re: Project Amigo-Novio
Cool projectje. Ik had ook een dubbele tank op mijn Noof die ik gebruikte om elke dag mee naar school op en neer te rijden.
ALS je harder wil gaan dan 45 moet je echt wat verzinnen op de remmen want dat doen ze standaard vrijwel niet.
Oh en pak een standaard (imitatie) uitlaat en slijp daarvhet achterste deel vanaf voor een leuk geluid
ALS je harder wil gaan dan 45 moet je echt wat verzinnen op de remmen want dat doen ze standaard vrijwel niet.
Oh en pak een standaard (imitatie) uitlaat en slijp daarvhet achterste deel vanaf voor een leuk geluid
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: Project Amigo-Novio
Linkse en rechts naast het bagagerek nog 2 25L jerrycan en je hoeft het eerste jaar niet meer te tanken.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16199
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: Project Amigo-Novio
Over kentekens is een heel subforum: viewforum.php?f=55
Re: Project Amigo-Novio
@ nielsprb,
Dank, dat kenteken komt dus wel goed, al heb ik nog geen verkoop verklaring. Maar dat lijkt dus meer voor de vorm te zijn dan heel serieus. Ik heb dat ding (of eigenlijk 2 in onderdelen) een jaar of 10 geleden gekocht (ik weet niet eens meer waar ongeveer) dus laat staan van wie. Maar ik zorg wel dat ik hem van "iemand" gekocht heb die er "van weet"
Voorlopig wie die niet lekker lopen (duwen gaat prima ) (vooral onderin) en reageert niet op het veranderen van het mengsel (grotere of kleinere sproeier, wel geen luchtfilter, etc. Dus de ontsteking is weer verdacht (heb de ontsteking spoel al verwisseld voor een andere), toch vonk is toch wel erg iel als je het mij vraagt.
Toch maar eens op zoek naar een wph. voor data.
Remmen, ik denk dat ik voor een serieuze trommel op ga zoeken (voor brommer begrip) en achter,.. tjah het gas dicht doet ook een hoop en als ik er nu mee rem is i niet eens heel slecht als ik de staat van de remkabel etc bekijk.
Die uitlaat die er nu onder zit is btw van een minibike project geweest, daar had ik het blok ooit voor gekocht, echter word dat voorlopig toch niets en stond het frame buiten in de regen weg te roesten, dat vond ik zonde .
En ik denk dat ik op dat ding een stuk zuiniger naar het werk op en neer kan komen dan mijn BMW R65GS
Dank, dat kenteken komt dus wel goed, al heb ik nog geen verkoop verklaring. Maar dat lijkt dus meer voor de vorm te zijn dan heel serieus. Ik heb dat ding (of eigenlijk 2 in onderdelen) een jaar of 10 geleden gekocht (ik weet niet eens meer waar ongeveer) dus laat staan van wie. Maar ik zorg wel dat ik hem van "iemand" gekocht heb die er "van weet"
Voorlopig wie die niet lekker lopen (duwen gaat prima ) (vooral onderin) en reageert niet op het veranderen van het mengsel (grotere of kleinere sproeier, wel geen luchtfilter, etc. Dus de ontsteking is weer verdacht (heb de ontsteking spoel al verwisseld voor een andere), toch vonk is toch wel erg iel als je het mij vraagt.
Toch maar eens op zoek naar een wph. voor data.
Remmen, ik denk dat ik voor een serieuze trommel op ga zoeken (voor brommer begrip) en achter,.. tjah het gas dicht doet ook een hoop en als ik er nu mee rem is i niet eens heel slecht als ik de staat van de remkabel etc bekijk.
Die uitlaat die er nu onder zit is btw van een minibike project geweest, daar had ik het blok ooit voor gekocht, echter word dat voorlopig toch niets en stond het frame buiten in de regen weg te roesten, dat vond ik zonde .
En ik denk dat ik op dat ding een stuk zuiniger naar het werk op en neer kan komen dan mijn BMW R65GS
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5169
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
Re: Project Amigo-Novio
Een echte Gringo.
Re: Project Amigo-Novio
Met een 12v accu ipv ontsteek spoel loopt het wel ok.
En niet eens heel langzaam.
[Youtube]http://youtu.be/_MMng6opt3M[/Youtube]
waarom wil mijn youtube filmpje niet?
En niet eens heel langzaam.
[Youtube]http://youtu.be/_MMng6opt3M[/Youtube]
waarom wil mijn youtube filmpje niet?
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 10 jun 2007 19:18
- Bezit: Honda CD50H 1972
Honda C310A 1963 (rood) in opbouw
Honda C310A 1964 (blauw) in opbouw - Locatie: Bleiswijk
Re: Project Amigo-Novio
Alles kan stuk!!
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
- Bezit: Liefde voor Techniek.
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Project Amigo-Novio
Hoe pakt hij op als je het vliegwiel eraf haalt? Scheelt toch weer een halve kilo op de kruk.
(alleen voor korte stukje. Dus eerst even kijken hoe snel de accu leeg is)
(alleen voor korte stukje. Dus eerst even kijken hoe snel de accu leeg is)
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Re: Project Amigo-Novio
Die accu was pas al leeg, gaat vrij snel dus. (bij elkaar wellicht 2 uur gebruikt)
Nu moet ik zeggen, die accu heb ik uit mijn BMW (motorfiets) gehaald omdat i hem in de winter niet meer rond kreeg dus eigenlijk is die accu stuk...
Als ik het vliegwiel er af wil laten moet ik het nokje voor de contact punten er op prutsen..
en ik was niet van plan er zonder mee te gaan rijden dus is dit voor mij niet echt een zinvolle test
Ik verwacht niet dat het dan ineens een beest is btw.
"Binnenkort" gaat er een standaard cilinder kopje op de flowbank en ga ik eens kijken hoeveel winst ik uit een gemodificeerd kopje kan halen.
Iemand nog een peda? cilinder kop over, dat schijnt zo te passen en die is van allu, en dan blijft DAT wellicht wel een beetje heel.....
Nu moet ik zeggen, die accu heb ik uit mijn BMW (motorfiets) gehaald omdat i hem in de winter niet meer rond kreeg dus eigenlijk is die accu stuk...
Als ik het vliegwiel er af wil laten moet ik het nokje voor de contact punten er op prutsen..
en ik was niet van plan er zonder mee te gaan rijden dus is dit voor mij niet echt een zinvolle test
Ik verwacht niet dat het dan ineens een beest is btw.
"Binnenkort" gaat er een standaard cilinder kopje op de flowbank en ga ik eens kijken hoeveel winst ik uit een gemodificeerd kopje kan halen.
Iemand nog een peda? cilinder kop over, dat schijnt zo te passen en die is van allu, en dan blijft DAT wellicht wel een beetje heel.....
Re: Project Amigo-Novio
Is zo'n uitlaat moeilijk te maken?
Laatst gewijzigd door Thomas98 op 10 sep 2014 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.