Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
mcc
4T-MSB regular
Berichten: 299
Lid geworden op: 28 feb 2014 11:20
Bezit: CB50K1, SS50ZK1, SS50ZE.

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door mcc »

langs komen vanuit Zwitserland gaat beetje moeilijk.
Onderdelen voor SS bestelt, benz kraantje, blokbout en nog wat klein grut. Kreeg een immi kraantje en ipv blokbout kreeg ik een as. Gereklameerd, tot nu niets gezien. S90 gekocht. Frame werd eerst gestuurd, kreeg eentje met vals nummer. Toen ik dat reklamerde wou ie de rest niet meer sturen.

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door ml03zl »

Dat je regelmatig onzin post is nog tot daar aan toe, daar prikken de meesten wel doorheen, maar zodra je onzin over anderen gaat posten ga je toch een grens over. Ik ken toevallig ook de andere kant van dat S90 verhaal, dus post je hier zelf de waarheid? of moeten wij je eens echt ontmaskeren?

Laatste kans Anton (hoe schrijf je dat eigenlijk in het Vietnamees?)
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bornlivedie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 okt 2014 22:34
Bezit: Honda SS50 K3
Linn Lp12/ Lingo/ Ekos/ Dynavector Karat 17d2.. Een heel zacht zwart met wit beestje met een roze neusje!

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door Bornlivedie »

wildebras schreef:Je hebt PB :D
Ik zie niks...

mcc
4T-MSB regular
Berichten: 299
Lid geworden op: 28 feb 2014 11:20
Bezit: CB50K1, SS50ZK1, SS50ZE.

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door mcc »

als je een andere waarheid weet over die S90, mag je van mij het hier posten. Ik ken geen andere waarheid en de zaak ligt bij de Zwitserse justitie. Het duurt wel even maar Kjel zal er wel van horen. Of je mij gaat verbannen om je vrienden te beschermen, maakt het mij helemaal niets uit meneer mj3zl ofwel Joerie. Want een open discussie zonder het wapen van verbannen erbij te halen, durft je en kan je toch niet.
Laat maar zien als je het aandurft. Ik denk eerlijk gezegd dat je het niet durft en dit bericht van mij weg haalt. Dus.

Enne als je het ook aandurft, mag je mij duidelijk maken welke onzin ik vertel. Ik heb al eerder aangegeven dat ik elke discussie technisch of niet, niet uit de weg ga zoals jij zelf door berichten te verwijderen. Kennelijk doe je dat omdat je opleiding en achtergond het niet toe laat om inhoudelijk op in te gaan en je kennis niet verder gaat dan welk kleurtje draad uit een immie blok komt. Toegegeven, daar heb ik geen verstand van.

Je " echte verhaal" over de S90 wacht ik af.






P.s, ik spreek geen Vietnamees. En jij? Spreekt je?
?

mcc
4T-MSB regular
Berichten: 299
Lid geworden op: 28 feb 2014 11:20
Bezit: CB50K1, SS50ZK1, SS50ZE.

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door mcc »

trouwens als het waar is zoals je zegt, dat ik onzin vertel over Kjel en je het kan bewijzen, is dat laster vanuit mijn zijde. Wat let jouw om ermee naar de plitie te gaan als verweer bij de komende straf zaaak die Kjel ontgetwijfeld zal toekomen. Nu u meneer Jorie of wat ook.

wildebras
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 jul 2009 14:30
Bezit: C50DX
SS50K1
ST50G
Locatie: Arnhem

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door wildebras »

Je hebt PB :D .

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door NIX »

Anton, wat ben jij een vervelende vent, zeg. Elke keer kom je weer terug om rotzooi te schoppen. Het duurt even en dan is het weer raak. Los daarvan is je technische advies van twijfelachtige kwaliteit. Er klopt ook wel eens wel iets wel, maar net zo vaak zit je er gewoon naast en duld je geen kennis van anderen.

Dahag!
Laatst gewijzigd door NIX op 08 jun 2015 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Bornlivedie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 okt 2014 22:34
Bezit: Honda SS50 K3
Linn Lp12/ Lingo/ Ekos/ Dynavector Karat 17d2.. Een heel zacht zwart met wit beestje met een roze neusje!

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door Bornlivedie »

wildebras schreef:Je hebt PB :D .
Ja, nou zie ik wel wat :P

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door NIX »

Bornlivedie schreef:Ok dan! Hoe maak je die demper Nix?
Het maakt me niet uit hoe wat of waar zolang ik niet de hoofdprijs hoeft te betalen (Heb de geldpers niet hoorrrrr) en als ik ( en mijn omgeving) maar af zijn van t€&@^%sk~¥£$=+h herrie :wink:
Ik pak de begrenzende pijp die vanaf de bocht doorloopt de demper in. Die heeft dezelfde maten als een ori demper. (Moet je dus wel de demper van de bocht zagen, vlak achter de las en alleen de buitenkant doorzagen, heb ik ooit een artikel over gemaakt voor het HVN magazine.) Vervolgens sla ik het dunne deel vol gaten met een betonspijker (boren mag ook, maar duurt lang) en slijp de bramen van de buitenkant af zodat de pijp door de schotten kan. In het dikke deel boor ik een gat zodat dat met een M5 boutje en moertje vast kan. Voor het mooie kun je de moer vastpikken met een mig apparaat.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Bornlivedie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 okt 2014 22:34
Bezit: Honda SS50 K3
Linn Lp12/ Lingo/ Ekos/ Dynavector Karat 17d2.. Een heel zacht zwart met wit beestje met een roze neusje!

Re: Hoge uitlaat zonder demper teveel lawaai

Bericht door Bornlivedie »

Helder! Bedankt!

Plaats reactie