Carburateur schoonmaken (filmpje)

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Sann
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2016 15:29
Bezit: C50 LA-E, Bami monkey
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Carburateur schoonmaken (filmpje)

Bericht door Sann »

Ook onlangs de carb schoongemaakt en een filmpje gemaakt. Hij was lekker vies en het was de hoogste tijd haha.

https://www.youtube.com/watch?v=-GY3RWt0LBo
er is altijd een beun oplossing

Bernard
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 jan 2007 20:17

Re: Carburateur schoonmaken (filmpje)

Bericht door Bernard »

Mooi dat je er filmpjes van maakt, erg fijne werkplek ook! Thuis?

Sann
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2016 15:29
Bezit: C50 LA-E, Bami monkey
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Carburateur schoonmaken (filmpje)

Bericht door Sann »

Hee Bernard, Het is in Enschede bij de motorsport groep van de universiteit. Helaas thuis niet zo'n mooie werkplaats. Ik zie dat jij ook in Amersfoort woont, klus jij gewoon thuis aan je C?
er is altijd een beun oplossing

Bernard
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 jan 2007 20:17

Re: Carburateur schoonmaken (filmpje)

Bericht door Bernard »

Keukentafel/bureau/kofferbak is tot nu toe m'n werkplaats hehe, onlangs m'n C50 bij m'n ouders uit de schuur getrokken en daar gedemonteerd. Laswerk ga ik ergens anders doen en dan coaten. Elk voordeel (midden in centrum wonen) heeft z'n nadeel (midden in centrum wonen)

zeebaarsje
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 jun 2015 16:45
Bezit: Honda C50 1971
Locatie: Enschede, Den Haag

Re: Carburateur schoonmaken (filmpje)

Bericht door zeebaarsje »

Sann schreef:Hee Bernard, Het is in Enschede bij de motorsport groep van de universiteit. Helaas thuis niet zo'n mooie werkplaats. Ik zie dat jij ook in Amersfoort woont, klus jij gewoon thuis aan je C?
Wordt daar een beetje 4takt gereden? Ik studeer daar nu al een jaartje en heb nog bijna geen oude 4takt zien rijden in Enschede. Misschien toch eens een keer een kijkje gaan nemen!

Sann
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2016 15:29
Bezit: C50 LA-E, Bami monkey
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Carburateur schoonmaken (filmpje)

Bericht door Sann »

zeebaarsje schreef:
Sann schreef:Hee Bernard, Het is in Enschede bij de motorsport groep van de universiteit. Helaas thuis niet zo'n mooie werkplaats. Ik zie dat jij ook in Amersfoort woont, klus jij gewoon thuis aan je C?
Wordt daar een beetje 4takt gereden? Ik studeer daar nu al een jaartje en heb nog bijna geen oude 4takt zien rijden in Enschede. Misschien toch eens een keer een kijkje gaan nemen!
In Enschede rijden inderdaad weinig 4 taktjes rond. Bij de MSG zitten heel veel leden met motoren, een kleiner aantal heeft een brommer. We gaan toevallig met een groep van 8 man van de MSG maandag richting Wales. Op de brommer. Ik ben zelf geen lid meer, maar als donateur mag je ook sleutelen in het hok. Je kan altijd een keer op dinsdag avond langskomen om te kijken, denk alleen dat er tijdens de intro eind augustus meer te beleven is. Dan zullen er meer mensen terug zijn van vakantie.
er is altijd een beun oplossing

Plaats reactie