YX150 blok start slecht

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Halodax
4T-MSB addict
Berichten: 669
Lid geworden op: 28 jan 2007 23:45
Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber
Locatie: Amersfoort

Re: YX150 blok start slecht

Bericht door Halodax »

roow schreef:
Halodax schreef:
roow schreef:Mijn yx160 pruttert en doet ook veelste veel met een vm26.... Heb ook geen verlichting meer na switchen van ori Honda blok lifan 140 dus zal van de week die ontsteking overzetten op het yx blok. Heb jij de nieuwe onsteking al binnen?
Ik snap niet helemaal wat je zegt Roow...
Je VM26 pruttert en doet teveel?
:D
Loopt kut . Ik heb de vm26 nooit echt een fijne carb. gevonden, maar zal wel aan mij liggen.
Heb je wel een echte? Of het je zo'n thai copy?
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: YX150 blok start slecht

Bericht door nielspbr »

Hier een vm26-665 op een daytona 150, 17pk en je kan er ook langzaam mee rijden.
Ok, niet onder de 2k toeren want dan staat ie in 1x stil, leve de miniontsteking.

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: YX150 blok start slecht

Bericht door roow »

Een echte, weet je zo je sproeier bezetting Niels?

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: YX150 blok start slecht

Bericht door nielspbr »

Krabt hoofd, jeetje dat ding heb ik in 2010 afgesteld...

Blok daytona dte150

Carby vm26-665
Naald origineel (4j13?) clip weet ik niet meer.
Stationair 20
Sproeierbuis O-8 (origineel O-0)
Sproeier volgens mij 165
Schuif een een half nummer hoger als origineel, volgens mij is dat 2 ipv de standaard 1.5. (Geen geklapper meer in de uitlaat tijdens schiebebetrieb(hoe vertaal je dat, uitrollen?))
note, Deze 2.0 schuif zit standaard in de vm24

Tot een paar jaar terug zat er een mikuni dealer in het oosten van het land, geen idee wie dat heeft overgenomen. Anders de onderdelen bij mikuni topham in duitsland bestellen. Die geven ook advies.

Ik heb een belangrijk deel van mijn afstelling, schuif en buis, trouwens op een duits board gevonden.


Filter k&n, uitlaat over gp performance ss

Dit ding dus:

Plaats reactie