Tandwielverhouding 124cc

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Tandwielverhouding 124cc

Bericht door butt head »

MrSinga schreef: 15 mei 2018 17:01 Probleem is dat er enkel snelle zijn voor zo’n DT150
meten is weten. wat is de borig wat is de slag. kijk is bij onze gekke griekse vrienden zoek een zuiger voor 50cc gk4 kop.
misschien dat je het al red met de zuiger afdraaien en een dikkere pakking te monteren.

dan is die nokkenassen vergelijken maar ik denk dat er niet veel langzamers zou zijn de daytona 2v kop heeft net iets meer lift door de vorm en plaatsing van de tuimelaars.
maar als je de juiste mensen kent kan je een daytona 150 nok vast laten verslijpen naar een 041 nok profiel (aka ot 49cc dax/ss blok)
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Tandwielverhouding 124cc

Bericht door butt head »

nielspbr schreef: 15 mei 2018 19:49 Die van mij wilde onder de 2200 toeren niet meer draaien, ben benieuwd of een zware ontsteking daarbij geholpen zou hebben.
wie niet waagt wie niet wint niels. jij hebt vast wel ergens een monkey 12v blokje liggen pluk de ontsteking er af en plak hem op je 150 blok.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Tandwielverhouding 124cc

Bericht door nielspbr »

butt head schreef: 15 mei 2018 20:40
nielspbr schreef: 15 mei 2018 19:49 Die van mij wilde onder de 2200 toeren niet meer draaien, ben benieuwd of een zware ontsteking daarbij geholpen zou hebben.
wie niet waagt wie niet wint niels. jij hebt vast wel ergens een monkey 12v blokje liggen pluk de ontsteking er af en plak hem op je 150 blok.
Ik moet betreffende monkey eerst nog eens kompleet uit elkaar sleutelen voor ik daar weer mee kan gaan rijden. En voor dat uit elkaar sleutelen heb ik ruimte nodig. (en dat heb ik nu net niet. misschien binnenkort, eerst een auto verkopen.)

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Tandwielverhouding 124cc

Bericht door butt head »

nielspbr schreef: 16 mei 2018 09:40
butt head schreef: 15 mei 2018 20:40
nielspbr schreef: 15 mei 2018 19:49 Die van mij wilde onder de 2200 toeren niet meer draaien, ben benieuwd of een zware ontsteking daarbij geholpen zou hebben.
wie niet waagt wie niet wint niels. jij hebt vast wel ergens een monkey 12v blokje liggen pluk de ontsteking er af en plak hem op je 150 blok.
Ik moet betreffende monkey eerst nog eens kompleet uit elkaar sleutelen voor ik daar weer mee kan gaan rijden. En voor dat uit elkaar sleutelen heb ik ruimte nodig. (en dat heb ik nu net niet. misschien binnenkort, eerst een auto verkopen.)
Auto verkopen? Jij least toch een auto?
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Tandwielverhouding 124cc

Bericht door Jurrien »

Haha, maakt niet uit, gewoon verkopen, goeie handel!

Doet me denken aan:

Afbeelding
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie