glasvezel tips nodig.

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

glasvezel tips nodig.

Bericht door john »

Mijn ATC heeft een stukje glasvezel wat afgebroken is. Dit wil ik er weer opnieuw opzetten.
Nu kan ik een papieren mal maken van de vorm van de ene kant en die spiegelen op de andere kant.
Maar kan iemand mij tips geven hoe ik daarop mijn glasvezel erop bevestig en wel op de manier dat het ook sterk is? het er losjes opleggen lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb al een aantal youtube video's bekeken, maar heb nog geen goede tips gevonden. iedereen gebruikt een harde mal.


Daarnaast heb ik ook tips nodig hoe dit zelf te spuiten, heb je hier speciale verf voor nodig? zo ja welke.
Ik heb een spuitkabine tot mijn beschikking, maar heb alleen mijn c50 ooit gespoten. wat prima ging, maar wil een tandje meer kwaliteit leveren dan die keer (dus ook aflakken etc)


Afbeelding
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

ildert
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1310
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:40
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Locatie: dongen

Re: glasvezel tips nodig.

Bericht door ildert »

ik heb voor een kontje van een cb50jx/s zadel waar iemand een stuk had afgezaagd eerst een contra-mal gemaakt. daar had ik met karton een ruimte om het aante vullen stuk "afgezet" en dat vol geschuimd met pur. toen dat in de vorm van de kap, in jouw geval spatbord, geschuurd en dat afgeplakt met plastic. vuilniszak hecht niet aan pur dus als je dan de bovenkant weer vol purt, heb je een negatief van je vorm. nou aan de onderkant de pur weer weghalen en netjes met glasvezel aan de onderkant vullen en klaar.
grote klappen, snel thuis

Plaats reactie