We zijn bezig met de opbouw van een SS50ZK1 Oostenrijks model, deze is zover ik weet ook gelijk aan de Japanse versie.
Alles behalve het opladen van de accu werkt niet en het stadslicht werkt niet op de accu als het contact uit is.
Ik heb al wat gezocht maar kom alleen de schema's van de standaard ZK1 tegen, die heeft alleen geen stadslicht.
Is er iemand die me de goed richting uit kan wijzen
Wiring Diagram Japanse/Oostenrijkse SS50 ZK1
-
- chaly addict
- Berichten: 18833
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Wiring Diagram Japanse/Oostenrijkse SS50 ZK1
Als de accu niet laadt, de lichtschakelaar (witgele draad) en de gelijkrichter checken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 188
- Lid geworden op: 16 jan 2010 09:40
- Bezit: SS50ZK3-H, SS50ZK1-AR,SS50ZK1-H SS50MK1-G=verkocht , SS50MK1-D, CL50=verkocht, CT70K3=verkocht, ST70E-G2=verkocht, Z50Z-K1, C90NT=verkocht, S90 = verkocht, CB50V=verkocht, TL125K3=verkocht, Z50G, XL600V=verkocht, XT500, XG250=verkocht, Z50J1,GB500=verkocht,XRV650, XTZ750
- Locatie: sinncity
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 12 apr 2014 08:45
- Bezit: CD50 SS50 Z50M
Re: Wiring Diagram Japanse/Oostenrijkse SS50 ZK1
Bedankt C/E,
Deze heeft de voorgelicht schakelaar aansluiting alleen niet het parkeerlicht in de koplamp.
Ik zoek de versie met voorremschakelaar en parkeerlicht in de koplamp, heb je die misschien er ook in staan (liefst in iets hogere resolutie )?
@NIX, een draadbreuk opgelost en de gelijkrichter vervangen en nu werkt het weer.
Deze heeft de voorgelicht schakelaar aansluiting alleen niet het parkeerlicht in de koplamp.
Ik zoek de versie met voorremschakelaar en parkeerlicht in de koplamp, heb je die misschien er ook in staan (liefst in iets hogere resolutie )?
@NIX, een draadbreuk opgelost en de gelijkrichter vervangen en nu werkt het weer.
- gerbrandicus
- Astrealover
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
- Locatie: Gorinchem
Re: Wiring Diagram Japanse/Oostenrijkse SS50 ZK1
Het is geen parkeerlicht, maar een stadslicht. Die werkt alleen op de motor, dus niet op de accu. Van je lichtschakelaar zal één draad komen die je niet kunt plaatsen a.d.v. dit schema Dat zal stadslicht zijn. Meestal is stadslicht een gestreepte, bruin/rood zoiets.
Remlichtschakelaar is geel/groen, die gaat gewoon in geel/groen. Als dat niet uit je draadboom komt, dan had die origineel geen remlichtschakelaar, of heb je geen ori draadboom. Maar ik acht het in dat geval aannemelijker dat hij geen voorremlichtschakelaar had. K1 heeft dat in de regel volgens mij nl niet. Een extra draadje trekken is echter prima te doen, alleen dat draadje binnen de ori kabelboom hoes krijgen is lastig. Soms heb je een draad vrij die je dan kunt gebruiken, maar dat heeft jouw brommer denk ik niet. Knippers zijn bezet en roze is waarschijnlijk ook in gebruik, ivm buitenlands model met weerstand ivm vervroegend vliegwiel.
Remlichtschakelaar is geel/groen, die gaat gewoon in geel/groen. Als dat niet uit je draadboom komt, dan had die origineel geen remlichtschakelaar, of heb je geen ori draadboom. Maar ik acht het in dat geval aannemelijker dat hij geen voorremlichtschakelaar had. K1 heeft dat in de regel volgens mij nl niet. Een extra draadje trekken is echter prima te doen, alleen dat draadje binnen de ori kabelboom hoes krijgen is lastig. Soms heb je een draad vrij die je dan kunt gebruiken, maar dat heeft jouw brommer denk ik niet. Knippers zijn bezet en roze is waarschijnlijk ook in gebruik, ivm buitenlands model met weerstand ivm vervroegend vliegwiel.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 188
- Lid geworden op: 16 jan 2010 09:40
- Bezit: SS50ZK3-H, SS50ZK1-AR,SS50ZK1-H SS50MK1-G=verkocht , SS50MK1-D, CL50=verkocht, CT70K3=verkocht, ST70E-G2=verkocht, Z50Z-K1, C90NT=verkocht, S90 = verkocht, CB50V=verkocht, TL125K3=verkocht, Z50G, XL600V=verkocht, XT500, XG250=verkocht, Z50J1,GB500=verkocht,XRV650, XTZ750
- Locatie: sinncity
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 188
- Lid geworden op: 16 jan 2010 09:40
- Bezit: SS50ZK3-H, SS50ZK1-AR,SS50ZK1-H SS50MK1-G=verkocht , SS50MK1-D, CL50=verkocht, CT70K3=verkocht, ST70E-G2=verkocht, Z50Z-K1, C90NT=verkocht, S90 = verkocht, CB50V=verkocht, TL125K3=verkocht, Z50G, XL600V=verkocht, XT500, XG250=verkocht, Z50J1,GB500=verkocht,XRV650, XTZ750
- Locatie: sinncity
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 12 apr 2014 08:45
- Bezit: CD50 SS50 Z50M
Re: Wiring Diagram Japanse/Oostenrijkse SS50 ZK1
Dank C/E voor de extra wiring diagrammen, hiermee gaat het zeker lukken.
@ Gerbrandicus, dank voor de info rond het stadslicht. Bij dit model is in Oostenrijk iig. met een voorremschakelaar geleverd.
@ Gerbrandicus, dank voor de info rond het stadslicht. Bij dit model is in Oostenrijk iig. met een voorremschakelaar geleverd.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 188
- Lid geworden op: 16 jan 2010 09:40
- Bezit: SS50ZK3-H, SS50ZK1-AR,SS50ZK1-H SS50MK1-G=verkocht , SS50MK1-D, CL50=verkocht, CT70K3=verkocht, ST70E-G2=verkocht, Z50Z-K1, C90NT=verkocht, S90 = verkocht, CB50V=verkocht, TL125K3=verkocht, Z50G, XL600V=verkocht, XT500, XG250=verkocht, Z50J1,GB500=verkocht,XRV650, XTZ750
- Locatie: sinncity
Re: Wiring Diagram Japanse/Oostenrijkse SS50 ZK1
Klopt inderdaad.
Ik heb 2 Oostenrijkers, SS50ZK1-AR (met stadslicht en voorrem indicator) en een SS50MK1-D (zonder stadslicht en voorrem indicator)
Ik heb 2 Oostenrijkers, SS50ZK1-AR (met stadslicht en voorrem indicator) en een SS50MK1-D (zonder stadslicht en voorrem indicator)