Wispelturige Valstroomcarb.

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
ReezYard
4T-MSB addict
Berichten: 687
Lid geworden op: 27 jan 2007 22:23
Locatie: Cheese Town (N-H).
Contacteer:

Re: Wispelturige Valstroomcarb.

Bericht door ReezYard »

Deze goedkope 20mm teur [ff meer dan € 20,- excl. filter] heb ik ooit een keer uit Duitsland besteld!
Plug & Play op de racer gezet. Reed er als de brandweer op.
Wel de vlinderklep van de choke eruit gesloopt voor een betere flow.

Afbeelding

De eerlijkheid gebiedt mij te melden dat ik met valstroom teurs minder succes had.
Loop er dan ook met een grote bocht omheen...... 8-)
Groet, ennuh...... gas zit rechts!

Afbeelding

iclaudius
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1395
Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
Bezit: Mezelf
Locatie: Tussen de Scheldes

Re: Wispelturige Valstroomcarb.

Bericht door iclaudius »

Hondapat schreef: 20 mar 2019 22:42 Beetje afwerken zelf en wat voorzichtig zijn met de schroefdraden elke sproeier veranderen voor een keihin sproeier dan lijkt die mij niet onder te doen een orginele kost 200 euro ofz
Ja, heb je ook wel gelijk aan. Maar mijn carb is (lijkt mij) perfect maar geeft rare probleempjes. Ook mooi stationair aleen bij ijskoude motor, bij warm gaat ie van hoog naar laag en slaat af, en inhouden als je flink wil doorgassen (bij elke sproeier, en elke gasnaald/stand).

Hondapat
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 218
Lid geworden op: 01 mar 2019 11:55
Bezit: Honda cy50 1979
Locatie: Limburg nederland

Re: Wispelturige Valstroomcarb.

Bericht door Hondapat »

iclaudius schreef: 21 mar 2019 15:08
Hondapat schreef: 20 mar 2019 22:42 Beetje afwerken zelf en wat voorzichtig zijn met de schroefdraden elke sproeier veranderen voor een keihin sproeier dan lijkt die mij niet onder te doen een orginele kost 200 euro ofz
Ja, heb je ook wel gelijk aan. Maar mijn carb is (lijkt mij) perfect maar geeft rare probleempjes. Ook mooi stationair aleen bij ijskoude motor, bij warm gaat ie van hoog naar laag en slaat af, en inhouden als je flink wil doorgassen (bij elke sproeier, en elke gasnaald/stand).

Als die bij warm van hoog naar laag gaat lijkt mij valse lucht. Zou het niet zo zijn dat door een warme motor ergens je afdichting gaat lekken omdat je metaal ergens krom trekt?

Plaats reactie