Ik zou gaan voor uitwisselbaar. Echter die piston moet dus zitten zoals ze hier zeggen.
Reden dat ze vast loopt lijkt mij omdat de piston wat klop heeft gekregen van de klep (en wat is vervormd) of het is door de foto met pakking dat het zo lijkt.
D1 D4 kop
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16162
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: D1 D4 kop
TDCCarel Wegman schreef: ↑07 jul 2020 12:52 Vraag: in welke positie zet ik de zuiger wanneer ik de kop en distributie installeer?
Vliegwiel T omhoog op het merkteken in het carter
Bolletje op het distributie tandwiel naar voren. Er zit een merkteken (notch) in de rand van het gat.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1386
- Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
- Bezit: Mezelf
- Locatie: Tussen de Scheldes
Re: D1 D4 kop
Het aluminium van de kop lijkt ingedeukt door een té grote kop-pakking.
Het metaal van de kop-pakking heeft niet op het randje gezeten van de verbrandingsruimte. Ik denk dat je de kop netjes moet vlakken.
Het metaal van de kop-pakking heeft niet op het randje gezeten van de verbrandingsruimte. Ik denk dat je de kop netjes moet vlakken.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 11 feb 2013 16:13
- Bezit: Honda SS50Z
Honda CF50 Chaly
Re: D1 D4 kop
Update;
Blok loopt. Zuiger moest er “verkeerd om” in.
Kop van SS gaat er goed op.
Blok loopt. Zuiger moest er “verkeerd om” in.
Kop van SS gaat er goed op.