Ah bedankt, fijn om te weten, de uit-pin op de cdi zit dus ook op het (in mijn geval) zwart/witte bobine draadje als het ware? Ik vermoedde al zo iets, de bekende Ducati cdi die op elke 2t schakelbrommer zit werkt namelijk ook zo.
Een vriend van me heeft zijn CB125 omgebouwd en die beweerde dat het niet zou werken... Heb toen maar naar hem geluisterd en de killswitch pin van de cdi naar het contactslot geleid, en de bobine met 1 draad van de cdi gevoed. Ik had toch 1 draad over van het zijkastje naar de koplamp, namelijk de gele draad. Omdat ik al mijn licht nu vanaf de bestaande 12V DC draad voedt. Alles is nu gelukt en het werkt, wacht alleen nog op mijn grondplaat en vliegwiel, cmsnl verzending is een beetje mis gegaan. En volgens mij is mijn neutraal schakelaar ook kapot, dus daar moet nog even mee gevochten worden.
Ik kan niet wachten om weer er mee te rijden, mijn broertje heeft ook eindelijk zijn rijbewijs dus hij kan er mooi op gaan rijden