Kabelboom aansluiten lifan skyteam

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
skyteamakki
4T-MSB beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2022 13:02
Bezit: honda dax 50 skyteam

Kabelboom aansluiten lifan skyteam

Bericht door skyteamakki »

Afbeelding Ben bezig met met zoon zijn brommer maar krijg nergens verlichting. brommer werkt wel. Nu was ik de "magneto" spoel aan het nakijken maar kleuren komen niet overeen met het schema dat bij de brommer was. graag had ik de spoel is nagemeten maar weet dus niet wat ik op welke draad moet meten. spoel heeft : geel/geel/groen/zwart,rood/blauw,wit. waarvan 1 geel samen met groen in 1 stekker. draden van kabelboom:geel/zwart,wit/geel,rood/wit/wit,rood. momenteel zit (spoel naar kabelboom geel op geel/geel,groen(samen in 1 stekker op zwart,wit/zwart,rood op geel,rood en blauw,wit op wit,rood. graag had ik deze spoel eens nagemeten of er wel spanning op de juiste draad zit en vandaaruit kan ik verder meten.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16198
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Kabelboom aansluiten lifan skyteam

Bericht door nielspbr »

Afgesplitst van het honda ot dax draadje.
Voortaan een eigen draadje aanmaken aub.

Zie ik bij die lifan ontsteking 2x geel? Dan 1 geel aan massa en de andere geel aan geel en wit van de draadboom.

skyteamakki
4T-MSB beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2022 13:02
Bezit: honda dax 50 skyteam

Re: Kabelboom aansluiten lifan skyteam

Bericht door skyteamakki »

Afbeelding

Afbeelding

ik heb de spoel gemeten maar meet enkel 36 V tss groen met geel en de zwart/rode draad.
Moet de spanning voor de verlichting ook niet vertrekken uit deze spoel en tss welke draad moet ik welke spanning meten ?
ps. waar kopen jullie onderdelen voor de honda dax skyteam ?

Plaats reactie