opvoeren 50cc

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
jambondetrein
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 jul 2022 12:49
Bezit: honda monkey

Re: opvoeren 50cc

Bericht door jambondetrein »

lil schreef: 11 jan 2023 07:21 heh, ja ik wil eigenlijk wel achter hem an rijden, de reacties filmen enzo :p
Heb al klachten gehad van buren, kwam met de opmerking dat ik mijn gas niet zo snel mag lossen zodat hij niet knalt :lol: :lol: :lol: .

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: opvoeren 50cc

Bericht door gonzo »

Hahahaha, ja, grappig hahahahaha. Nee echt, leuk joh dat je buurt klaagt over je asogedrag, hahahahahah. Nee gaat goed zo, hahahahahah. Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, jackass.
Wordt tijd voor een nieuw topic, kleuterklas.......
Dat een uitlaat wat na roffelt vind ik ook leuk, maar echt knallen, nee, volk als jij zet ons als 4takters weer in een ander daglicht, denk daar ook eens over na.
Try and die techniek....... love it.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: opvoeren 50cc

Bericht door Dennoz »

Mmm, die denkt er ooit later nog wel eens op terug of dat allemaal zo nodig was. Dat leertraject verloopt bij iedereen anders en mischien is het allemaal wel goed voor de tiktok likes... ( spreek ik dat goed uit zo)
Hop hop gas dr op

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1864
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: opvoeren 50cc

Bericht door lil »

alles is viertakt tegenwoordig, ik denk niet dat we daar zo direct de schuld van gaan krijgen. en dat geknal heeft vaak geen lange tijd van leven, die buren bellen gewoon 20 keer per dag de politie, en die komen er uiteindelijk een end an maken om maar van dat gebel af te zijn. hoeveel brommertjes ik zo al kwijtgeraakt was vroeger weet ik niet meer, maar op gegeven moment had ik een 125cc wedstrijdcrosser en toen kregen ze me ineens helemaal niet meer te pakken... dat bleek dus een stuk slimmer. (hint)
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: opvoeren 50cc

Bericht door Dennoz »

Ik hield altijd wel rekening met de buren, dat was een straat verder al wat weggeebt en bij sommige 'vrienden' voor de deur bestond die gedachte al helemaal niet meer... Maar moedwillig de uitlaat loszetten om te knallen, dat ging me wat veur!
Hop hop gas dr op

Plaats reactie