Al op Motorkit en cmsnl gekeken voor de veren maar vind niet duidelijk welke de juiste zijn, of ze er wel tussen staan..
Ivm de hevel (A16): Er is het oude type en nieuwe. Is die nieuwe beter ofzo? Ziet er wel wat anders uit met die zwarte (rubberen?) ringen
Gaat niet over de 125 monkey, dus de Z50
Wie kan helpen?
Grtzzz
Kitaco ultra clutch koppelingsveren + hevel
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
- Locatie: Leusden
Re: Kitaco ultra clutch koppelingsveren + hevel
Ik ben er een aantal jaren tussenuit geweest, dus ik kan er hopeloos naast zitten.
Maar is dat niet gewoon een CD90 koppeling? Zo ja, dan zijn de koppelingsveren ook die van de CD90.
Zelfde design koppeling, zelfde platen ... redelijke kans dat de veren ook dezelfde zijn.
Met de koppelingshevel kan ik je niet helpen. Het carter dat Kitaco gebruikt is geen Honda ontwerp, dus de kans dat de hevel ook anders is is reëel.
Hoewel, de CD90 hevel lijkt er wel op ... zou het zo simpel zijn?
Veren nr 11, 4x
O-ring en hevel nr 4 en 8
Nogmaals, ik kan je geen zekerheid bieden. Ik kan er helemaal naast zitten.
Maar is dat niet gewoon een CD90 koppeling? Zo ja, dan zijn de koppelingsveren ook die van de CD90.
Zelfde design koppeling, zelfde platen ... redelijke kans dat de veren ook dezelfde zijn.
Met de koppelingshevel kan ik je niet helpen. Het carter dat Kitaco gebruikt is geen Honda ontwerp, dus de kans dat de hevel ook anders is is reëel.
Hoewel, de CD90 hevel lijkt er wel op ... zou het zo simpel zijn?
Veren nr 11, 4x
O-ring en hevel nr 4 en 8
Nogmaals, ik kan je geen zekerheid bieden. Ik kan er helemaal naast zitten.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2537
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Kitaco ultra clutch koppelingsveren + hevel
Veren kloppen idd, cd90 of daytona passen p&p
Armpje is gewoon ietke anders design (dacht zelfs dat die van een cd90 in daytona past)
Armpje is gewoon ietke anders design (dacht zelfs dat die van een cd90 in daytona past)
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 dec 2015 23:23
- Bezit: 1x dax, 4x monkey
- Locatie: Merelbeke, Belgium
Re: Kitaco ultra clutch koppelingsveren + hevel
Met Daytona, bedoel je dan de 150 en die soorten of de echte echte Daytona? Of zijn die hetzelfde?
Die van de CD90 zijn niet meer te verkrijgen zie ik.
Grtzzz
Die van de CD90 zijn niet meer te verkrijgen zie ik.
Grtzzz
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 dec 2015 23:23
- Bezit: 1x dax, 4x monkey
- Locatie: Merelbeke, Belgium
Re: Kitaco ultra clutch koppelingsveren + hevel
Het rare wat ik nu wel ontdekt heb is als ik men carter nu gwn tegen men middencarter zet en aan de hevel duw kan ik die tot kwartdraai duwen dat die dan pas de carter naar buiten duwt, dus dan pas pakt. Een kwart is nu toch wel echt veel? Klok en alles zit ineen zoals die hoort. Of overzie ik echt iets?
Grtzzz
Grtzzz
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2537
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Kitaco ultra clutch koppelingsveren + hevel
Das echt wel redelijk wat hoor James.
Er bestaat echter wel een dikkere bus voor in het carter, die is dan mm of 2 dikker dan ori. Vrijdag ll. gezien bij m’n neefke die zowel Daytona als Kitaco ultra koppeling mee had.
Maar hier ook, snel kwart slag eer je koppeling begint in te drukken
Er bestaat echter wel een dikkere bus voor in het carter, die is dan mm of 2 dikker dan ori. Vrijdag ll. gezien bij m’n neefke die zowel Daytona als Kitaco ultra koppeling mee had.
Maar hier ook, snel kwart slag eer je koppeling begint in te drukken