ik heb net een bling jincheng 85cc motodax gekocht en na een paar terstritjes (ook snelweg) ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat hij toch echt te warm wordt... 110 graden vanmiddag, stukje snelweg en daarna 70/80 km/u. er staan nog maar 1200 kilometertjes op de teller en de vorige eigenaar heeft niet vaak harder dan 60 gereden. wat kan ik doen aan die temperatuur? er zit al een r-design uitlaat en iets grotere carb met powerfilter op. hij staat iets te rijk afgesteld (donker bruin) en op top snelheid ploft hij af en toe.
hetzelfde blok draait op me ss al bijna 8000 kilometertjes en dan rij ik redelijk hoogtoerig. dan wil de temperatuur wel eens uitschieten naar 95 graden, maar dan moet het buiten warm zijn, of heb ik agressief gereden.
temperatuur dx-90
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:58
- Locatie: 's Gravendeel
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:58
- Locatie: 's Gravendeel
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 08 feb 2007 08:22
- Locatie: P'end
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:58
- Locatie: 's Gravendeel
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 28 jan 2007 13:58
- Locatie: 's Gravendeel
raar maar waar... ander bougiekapje en bougie scheelde al wat... mooie stalen mantel om bougiekabel heb ik ook maar preventief gedaan, net als de bobine ophangen i.p.v. losen klepjes gesteld (uitlaatklep teveel speling). ploft nu niet meer en temperatuuur lijkt lager gekomen. nu nog uitproberen of hij regenbestendig is met een powerfilter... hartstikke leuk uitproberen. moet voor september betrouwbaar filebestijdertje worden om elke dag naar den haag te komen, vandaar