Distributie ketting spannen
wat jij nu zegt klopt helemaal. Het leek mij ook raar dat er een veer uit kwam zetten, maar tussen de bout en de stelschroef zat dus blijkbaar een veer. Moet ik dan de stelschroef er ook uit halen, en dan daar de veer weer terug in zetten?René schreef:Toch snap ik het niet helemaal. Waar de stelbout in zit is een gang met schroefdraad. Die stelbout sluit die gang volledig af. Hoe kan er dan ooit een veer langsaf schieten.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 28 jan 2007 09:09
- Bezit: C50c C50dv Novio
- Locatie: Veenendaal
Heb je 9 en 21 ook? Anders is het een autospanner. Zie http://www.hondaheaven.org/Album-C70_sh ... 204_G.html. Autospanner heeft daar alleen een boutje.amigo schreef:ik haalde 16 los en toen wilde ik 10 aandraaien, maar toen schoot denk ik nummer 7 eruit. die veer (7) moet dus achter 10, dus moet ik eerst 10 eruit draaien en dan de veer erin zetten?
amigo schreef:ik haalde 16 los en toen wilde ik 10 aandraaien, maar toen schoot denk ik nummer 7 eruit. die veer (7) moet dus achter 10, dus moet ik eerst 10 eruit draaien en dan de veer erin zetten?
robert schreef:als er een veer uit kwam als je het "dopje (jouw nr 16 dus)" eraf haalde dan is het een autospanner
Je hebt dus waarschijnlijk een autospanner en zo ziet dat er dus uit: http://www.hondaheaven.org/Album-NTDax_ ... 004_G.html
en:
Als hij tikt.PizzaBenly schreef:Na hoeveel km moet je die distr ketting controleren eigenlijk ?
Koop een werkplaatshandboek en
wordt lid van de hvn, het staat notabene in het hvn magazine