Ik heb een missie, een doel, een een een.. naja, ik heb een C320A en die moet hard, heel hard, en waarschijnlijk ook heel hard kapot, maar dat terzijde. Hij moet 100 km/h gaan lopen, al is het maar even.
Een gietijzeren kop is moeilijk te bewerken, maarja, toch maar proberen. Nou wil ik grotere kleppen in zo'n C310/320A kop hebben, dus moeten er ook grotere klepzittingen in. Is er iemand op die board bereid me te daarmee van dienst te zijn?
Eventueel als 2e optie is iemand met een draaibank die zich keihard verveelt of het gaaf vindt om te proberen met mij samen een aluminium kop te fabriceren voor de C320A met grotere kleppen, en ook grotere kanalen. Het kopje op zich is simpel, maarja, geen idee of het enigszins haalbaar is.
Alvast bedankt!
Dennis
Klepzittingen vervangen voor grotere zittingen, wie o wie?
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 28 jan 2007 05:13
- Locatie: Bergen op Zoom
Ik dacht dat die kopjes uit een stuk gegoten zijn , en idd niet zo heel moeilijk te vergroten op draai en of freesbank.
Maak er eens wat foto's van, want is lang geleden dat ik er een in mijn handen heb gehad
Om zoiets te doen heb je goede spullen nodig , draaibank en of freesbank.
Ik heb dit allemaal en ook de ervaring , alleen ik verveel me niet echt
Maak er eens wat foto's van, want is lang geleden dat ik er een in mijn handen heb gehad
Om zoiets te doen heb je goede spullen nodig , draaibank en of freesbank.
Ik heb dit allemaal en ook de ervaring , alleen ik verveel me niet echt