c50 start niet!!!

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Bericht door niek is ik »

stel je ontsteking voor de zekerheid... als je het mij vraagt is dat het...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Jean Raoul du Cable
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:47
Locatie: Nieuwland (buitengebied) (NouveauPays voor de frans-taligen)

Bericht door Jean Raoul du Cable »

niek is ik schreef:stel je ontsteking voor de zekerheid... als je het mij vraagt is dat het...
Hier denk ik er er net zo over. Benzine krijgt hij namelijk wel, anders zou hij niet ploffen...
De meeste mensen noemen mij eigenwijs. Zelf ben ik een heel andere mening toegedaan.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Vonken doet hij, maar vonkt hij ook goed?

Kan ook een brakke bobine zijn natuurlijk..
Ga heen en vereenvoudig u!

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

waarom hoor ik niemand over een condensator?
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

Michiel Vlaanderen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 246
Lid geworden op: 04 mei 2007 10:34
Bezit: 2x Chaly (moto)
CB400F
XR75 (motorkenteken in wording)
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

caution, hot

Bericht door Michiel Vlaanderen »

proberen waard...

Daan Smit
4T-MSB regular
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 aug 2007 15:37
Locatie: Wijthmen (Zwolle)

Bericht door Daan Smit »

Geen harde knallen uit de uitlaat gehad toen die nog wel reed?

edho
4T-MSB addict
Berichten: 511
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:37
Bezit: S90 zwart 1965
SS50 1978/80
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door edho »

Bij starten chokehandeltje omhoog, als hij aanslaat, dan direct weer naar beneden. Dat is de manier die normaal gesproken werkt.

Als je hem niet na aanslaan gelijk weer terug zet slaat hij iderdaad gelijk weer af ook.
Bij een ss is het anders, daar kan je rustig een blokje rijden met de choke omhoog of half dicht. Bij mijn ctjes geen kans daarop.
.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je had.

Michiel Vlaanderen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 246
Lid geworden op: 04 mei 2007 10:34
Bezit: 2x Chaly (moto)
CB400F
XR75 (motorkenteken in wording)
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

props

Bericht door Michiel Vlaanderen »

niemand uit eindhoven?

amigo
4T-MSB regular
Berichten: 289
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door amigo »

ja ik:P

Soichiro
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:01
Bezit: CGM114 C102 C320S CT90 K1 SL70 CL50 SS50M[Export] QA50 XR70 C50H CB50K1 TL125S TL50 CT50 Fatcat S2000
Locatie: Wolphaartsdijk

Bericht door Soichiro »

start niet als ie koud is?, geen inlaatklepspeling?,blijft hij open met koude moter en sluit af wanneer ie warm is.

amigo
4T-MSB regular
Berichten: 289
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door amigo »

ik denk dat ie bedoelt dat wanneer de motor nog koud is de inlaatklep spleing heeft en dus niet zo goed afsluit. Als ie warm is zet alles uit en dan zou die misschien wel volledig afsluit. Dus ff klepspeling controleren.

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Bericht door bart beekhuizen »

jos123 schreef:waarom hoor ik niemand over een condensator?
als je kickt zonder bougie (of met maar dat gaat moeilijker) vinkt ie tussen de contact punten? zoja condensator poep. kijk even naat je ondsteking, puntjes moeten net open gaan op"F" zegmaar 2 mm voor f moeten de contactpuntjes je vloeitje loslaten. (tenzij je een vernaggeld vliegwiel hebt. tjek dan het bovenste dode punt van de zuiger, en of dat gelijk is met "t" op je vliegwiel. zoniet reken de afwijking ook bij "f" erbij of er af.)

susses en houd ons op de hoogte.
Afbeelding

Plaats reactie