C50M, heeft die standaard innerrotor? en zo ja, scheelt het?
C50M, heeft die standaard innerrotor? en zo ja, scheelt het?
Weer een moeilijke vraag voor de meesten! Ik heb dingen in mijn hoofd, en die willen er nou een keer uit, in de vorm van mijn motorC50 project.
Ik wil een blok bouwen op basis van een C50M of C70M blok. Het moet wel een snel blok worden, dus ik wil even weten of het waar is wat ik ooit eens gehoord heb hier. (ik heb zelf zo'n complete C50M gehad....)
Heeft zo'n blok inderdaad een innerrotor, en scheelt het ook werkelijk in vergelijking met normaal vliegwiel?
Bedankt,
Dennis
Ik wil een blok bouwen op basis van een C50M of C70M blok. Het moet wel een snel blok worden, dus ik wil even weten of het waar is wat ik ooit eens gehoord heb hier. (ik heb zelf zo'n complete C50M gehad....)
Heeft zo'n blok inderdaad een innerrotor, en scheelt het ook werkelijk in vergelijking met normaal vliegwiel?
Bedankt,
Dennis
''UNOX MAN''
Ik neem aan met behulp van een spoel.BasC50 schreef:hoe wekte hij dan stroom voor de verlichting op?
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 28 jan 2007 18:23
- Locatie: Westfriesland
de C50M die ik heb is in iedergeval 6VDennis schreef:dat is wel een aardig verschil. Ik weet dat de krukas anders is, maar is het krukastap op zichzelf 12V of 6V tap?
Bedankt,
Dennis
standaard zit er ook een vervroeger op de ontsteking
de C50M van mij loopt geheel standaard ongeveer 70 a75 km/h
Wil je scoren? Rij dan met punten!
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 28 jan 2007 18:23
- Locatie: Westfriesland
zo iets staat mij ook bij. het plaatje een stukje hoger ziet er in ieder geval akelig bekend uitDennis schreef:ja ik weet dat de ontsteking 6V levert, maar in mijn hoofd staat me bij dat de krukastap eruit ziet als 12V, maar dan met schroefdraad naar binnen toe aan het einde van de tap, dus niet een moer erop schroeven, maar een boutje erin.
Groeten,
Dennis
Wil je scoren? Rij dan met punten!
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 28 jan 2007 16:33
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Locatie: Nâluk
- Contacteer:
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 28 jan 2007 18:23
- Locatie: Westfriesland
Dennis hij zit inderdaad met een boutje vast, als ik het goed heb is het dezelde ontsteking als op een C102Dennis schreef:ja ik weet dat de ontsteking 6V levert, maar in mijn hoofd staat me bij dat de krukastap eruit ziet als 12V, maar dan met schroefdraad naar binnen toe aan het einde van de tap, dus niet een moer erop schroeven, maar een boutje erin.
Groeten,
Dennis
Wil je scoren? Rij dan met punten!
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 28 jan 2007 19:58
- Locatie: Arnhem