PBR houd nog steeds in!! help!!

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
ssracer
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:49
Locatie: drachten

Bericht door ssracer »

Idd veel geprobeerd en aan het eind blijkt het iets tezijn wat met een paar minuten opgelost is. Maarja daarom deed de vorige eigenaar hem weg zag het waarschijnlijk niet meer zitten :lol:

ssracer
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:49
Locatie: drachten

Bericht door ssracer »

ja idd onderhoud :lol: maar goed als je er geen verstand van hebt :wink:

Gelukkig heb ik het kunnen vinden voor de rest is alles in prima conditie.. nouja mag ook wel na 3200 km (ja weet het soms is 3200km genoeg voor het einde)

Alles na gelopen moet alleen nog effe de voorvork olie verversen want das ook niet alles meer of zit teweinig in...

maar al met al gaan we van de week lekker op de brommert naar het werk... Brult lekker die dubbele skyteam

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Hou 'm wel even in de gaten. Als er lang met die te strakke klep is gereden kan het nodig zijn 'm even in te slijpen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

ssracer
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:49
Locatie: drachten

Bericht door ssracer »

ja gaat tot zover goed heb er 10km mee gereden en liep bijna 70 met de 18mm ss carburateur en de cdi van de pitbike.. (Ga ik morgen weer effe terug bouwen naar orgineel....)

Maar moeten even kijken merkte geen verdachte dingen dat ik daar vanuit ga. Dus heb goede hoop dat hij goed blijft nu.. Best weer leuk om eens 4 takt terijden de rest hangt aan de muur en komt de schuur al 7 jaar niet uit...

Maar anders dan trekken we hem gewoon uit elkaar geen probleem maar als het niet nodig is liever niet heb wel betere dingen tedoen :wink:

Plaats reactie