kan ik gelijk kijken hoe hard mijn schedel is
Honda DAX en honda ZB50 UPDATE ! (p11 !)
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
keuringsverhaal komt er niet, dat staat al in het HVN blad...
voor de geintreseerde nog wel keuringsfoto's :
http://www.mijnalbum.nl/Album=LXPKLB3D
Nu lekker vakantie dus verder, de naven zijn inmidels gespoten(nu wel goed en netjes) samen met de rempotten, de achterbrug(die had ik beschadigd
) en nog wat deeltjes...
Allemaal netjes gelukt en na laten uitharden begonnen met opbouwen:
Chrome bredere achtervelg, met nieuwgespoten ster en nieuw tandwiel(ook chrome 8) , maar dat was meer toeval...)

en de andere kant, nu met flits

de dag erna begonnen met de bedrading, die nu 12v moest worden omdat ik een 12v cdi ontsteking heb. Na (veel hulp van pa) deed alles het groot-dimlicht, tellerverlichting,neutraal lamp enz. Toen maar weer verder met opbouwen, achterbrug er terug in andere veren enz(let niet op al het vet wat nog overal op het chroom zit)

verder, achterwiel er in, buddy er op, tank er in enz

andere kant

verder, blok er onder.... het topend moet er nog op.... alleen moet ik daarmee wachten omdat me kopje nog moet worden gestraald...
en me nieuwe uitlaat er onder(R&L verkocht, en een over gekocht, geen idee welk type het is de ex-pijp van snelwyn)
Blok is voledig gepolijst maar zit vet op, evenals veel andere delen... en ook moet de demper van de uitlaat nog even gepoetst.

Tot zo ver nu !
Voor de liefhebbers heb ik binnekort een draadbroom schema om een jinchengdraadboom met ontsteking van jincheng aan te sluiten op OT honda schakelaars en lampen, deze heeft me pa helemaal getekend om te voorkomen als het een keer los gaat dat alles weer zoeken word... Hij plastificeert hem alleen nog even op z'n werk.
Verder moet ik nog een cdi unit scoren, het liefst 2 een snelle en een slome zodat ik daar een schakeling tussen kan maken... en moet ik nog koppelings/remhendels scoren... Het gas word het originele van een OT dax...
Verder moeten er nog wel een hoop dingen gebeuren, zoals blok afmaken(wachten op me kopje dus) en dan komt er een 16mm keihin carb op...
koplamp moet ook nog een keer goed gepolijst, steppenbak of vervangen voor een chrome of een keer netjes spuiten... enz...
dus nog een hoop te doen !
voor de geintreseerde nog wel keuringsfoto's :
http://www.mijnalbum.nl/Album=LXPKLB3D
Nu lekker vakantie dus verder, de naven zijn inmidels gespoten(nu wel goed en netjes) samen met de rempotten, de achterbrug(die had ik beschadigd
Allemaal netjes gelukt en na laten uitharden begonnen met opbouwen:
Chrome bredere achtervelg, met nieuwgespoten ster en nieuw tandwiel(ook chrome 8) , maar dat was meer toeval...)

en de andere kant, nu met flits

de dag erna begonnen met de bedrading, die nu 12v moest worden omdat ik een 12v cdi ontsteking heb. Na (veel hulp van pa) deed alles het groot-dimlicht, tellerverlichting,neutraal lamp enz. Toen maar weer verder met opbouwen, achterbrug er terug in andere veren enz(let niet op al het vet wat nog overal op het chroom zit)

verder, achterwiel er in, buddy er op, tank er in enz

andere kant

verder, blok er onder.... het topend moet er nog op.... alleen moet ik daarmee wachten omdat me kopje nog moet worden gestraald...
en me nieuwe uitlaat er onder(R&L verkocht, en een over gekocht, geen idee welk type het is de ex-pijp van snelwyn)
Blok is voledig gepolijst maar zit vet op, evenals veel andere delen... en ook moet de demper van de uitlaat nog even gepoetst.

Tot zo ver nu !
Voor de liefhebbers heb ik binnekort een draadbroom schema om een jinchengdraadboom met ontsteking van jincheng aan te sluiten op OT honda schakelaars en lampen, deze heeft me pa helemaal getekend om te voorkomen als het een keer los gaat dat alles weer zoeken word... Hij plastificeert hem alleen nog even op z'n werk.
Verder moet ik nog een cdi unit scoren, het liefst 2 een snelle en een slome zodat ik daar een schakeling tussen kan maken... en moet ik nog koppelings/remhendels scoren... Het gas word het originele van een OT dax...
Verder moeten er nog wel een hoop dingen gebeuren, zoals blok afmaken(wachten op me kopje dus) en dan komt er een 16mm keihin carb op...
koplamp moet ook nog een keer goed gepolijst, steppenbak of vervangen voor een chrome of een keer netjes spuiten... enz...
dus nog een hoop te doen !
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
heeey Niek!
Ziet er goed uit man! En mijn ex pijp staat hem goed 8) (is een over alu).
Ik heb dat veertje nog liggen en je krijgt nog een ander kapje voor op de kop van me! Is er iemand op de nieuwjaars rit aan wie ik dat kan mee geven? Komt Rob mischien?
Gr Selwyn
Ik heb dat veertje nog liggen en je krijgt nog een ander kapje voor op de kop van me! Is er iemand op de nieuwjaars rit aan wie ik dat kan mee geven? Komt Rob mischien?
Gr Selwyn
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
Nieuwjaarsrit word niks, ik mag dan nog niet(in feb word ik 16snelwyn schreef:heeey Niek!
Gr Selwyn
En rob's dax is nog steeeeeeeeds kapot...
Beurs in Rosmalen misschien ?(erg leuke beurs altijd vind ik
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Oh oh de rob ookniek is ik schreef:Nieuwjaarsrit word niks, ik mag dan nog niet(in feb word ik 16snelwyn schreef:heeey Niek!
Gr Selwyn)
En rob's dax is nog steeeeeeeeds kapot...
Beurs in Rosmalen misschien ?(erg leuke beurs altijd vind ik)
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige